mie. Oct 23rd, 2019

[Motociclete noi][2019] Gama 650cc de la Honda

Probabil sunt mulți cei ce își doresc să vadă un nou CBR600RR. Încă nu a venit acel moment 🙁
Totuși, pentru 2019, noul CBR650R este o interpretare mult mai sportivă decât CBR650F-ul . Dacă modelul F era mai mult o motocicletă touring cu valențe sportive, modelul R vine cu o poziție mai agresivă și un look ce te duce cu gândul la Fireblade. Nu este o motocicletă super-sport în stilul clasic, ci mai mult o sportivă relaxată, de care să te bucuri pe drumuri virajate.

Comparativ cu modelul F, modelul R este mai ușor cu 6Kg (207kg) și mai puternic cu 5% (94cp). Motorul de 649cc cu 4 cilindri în linie a fost îmbunătățit, astfel încât produce acum 95cp@12000rpm și un cuplu de 64Nm@8500rpm.
Furca a fost înlocuită cu o furcă inversată Showa SFF(Separate Function Fork) USD de 41mm, iar frânarea este asigurată de un sistem ABS cu dublu canal, pe față cu etrier cu patru pistonase și discuri flotante de 310mm și cea spate etrier mono-piston cu disc 240 mm .
La fel ca la gama de 500cc avem assist/slipper clutch ce oferă asistență la accelerare și susține decelerarea rapidă, faruri full LED și un bord LCD, iar funcția “Selectable Torque Control” menține tracțiunea roții spate.
Ziceam că s-a lucrat și la ergonomie, s-a modificat poziția semighidoanelor astfel încât pilotul să fie aplecat mai mult pe față.
Prețul noului model începe în rețeaua dealerilor Honda de la 8.890 €

Însă cei de la Honda s-au gândit și la motocicliștii ce preferă un altfel de ambalaj, cei ce preferă nakedurile. Așa că, folosind același motor de 649cc, au îmbogățit gama Neo Sports Cafe, cu noul naked CB650R . Mergând pe același limbaj stilistic, retro-minimalist, ca la frații CB125R, CB300R și CB1000R, noul naked de clasă medie se distinge printr-un far circular full LED, devenit iconic pentru gama Neo Sport Cafe.
Comparat cu vechiul CB650F pe care îl înlocuiește, noul street-fighter este cu 6Kg mai ușor, datorită noului cadru și modificărilor la nivelul rezervorului și scărițelor.
La fel ca la CBR650R avem o furcă de 41mm Showa SFF USD, sistemul de frânare cu discuri flotante de 310mm pe față împreună cu etrieri cu 4 pistonase.
Noul CB650R se inspiră de la fratele mai mare CB1000R, și in afară de farul distinctiv rotund, avem și un bord LCD ce indica și treapta de viteză.
Sistemul HSTC (Honda Selectable Torque Control) asigură o aderență sporită roții spate, iar împreună cu assist/slipper clutch asigură un mers lin atât în condiții uscate cât și pe ploaie.
Prețul noului model începe în rețeaua dealerilor Honda de la 8.090 €

Legat de acest motor de 650cc de la Honda, mai este de menționat un aspect foarte important pentru deținătorii de A2. Faptul că dezvoltă 94cp, îl fac să fie eligibil pentru limitare la 47cp, respectând normele pentru A2. Limitarea se face “sugrumând” motorul prin folosirea unor noi conducte de aer împreună cu rescrierea ECU..

Mai multe detalii despre aceste două motociclete de la Honda, gășiți pe pagina Honda Moto România : www.honda-moto.ro

Lasă un răspuns