Tot auzisem de drumul dintre Târgu Secuiesc şi Focşani este foarte bun, segmentul Ojdula-Tulnici a fost proaspăt asfaltat şi este tot ce-şi poate dori un rider.Totuşi distanţa destul de mare faţă de Bucureşti era descurajantă, mai degrabă ar fi mers inclus într-un circuit de două zile. Ideea rămăsese undeva la naftalină, rămânând o dată când se iveşte ocazia mergem pe acolo.

Numai bine în weekendul 21-22 Mai am zis mergem la Brăila la BMW Motorrad Test Ride şi la întoarcere venim pe la Ojdula.Am zis şi aşa a rămas, pentru vineri doar un singur membru al echipei mai era în „joc”, restul fiind prinşi cu alte treburi.

13256503_1502604593098414_2991473082781278452_nVorbisem cu unul dintre cititorii site-ului nostru, Bogdan, care era interesat forţăm o tură dusîntors în aceeaşi zi. Problema e Bogdan venea cu o Aprilia Pegaso şi nu ştiam cum o se împace cu Zet-ul 750 la drum lung. Pe Bogdan îl cunoscusem maidemult, înainte devenim motociclişti, de la raliuri tehnico-aplicative. Ştiind e pasionat de maşini, motociclete şi mai nou bărci şi cunoscându-i stilul de mers ,cel puţin cu maşină, eram convins vom reuşi avem un ritm bun împreună. A rămas ne vedem la 9:30 dimineaţă la Mol-ul de la Otopeni.

M-am trezit a doua zi, mi-am pus câteva lucruri într-un ghiozdan când văd mesaj de la Bogdan: „ia şi tu nişte imbusuri dacă ai„. Le aveam deja în rucsac 🙂 . Ne-am întâlnit, am făcut plinul şi am plecat. Drumul a fost relativ liber, l-am dus pe Bogdan pe laVarbilau, mai variem un pic traseul deja arhicunoscut BucureştiVălenii de munte. La Văleni ne-am mai dezmorţit un pic picioarele la benzinărie, mai ales era o gaşcă mare de motociclişti de la Rider Academy oprită. Cât eram opriţi la benzinărie ne-au depăşit o familie fericită de chopperişti de la Slow Riders, fiecare cu motocicleta lui. Cu ei ne-am tot depăşit pe Cheia, noi având mai multe opriri neprogramate pe parcurs 🙂 Prima ca  montez camera, a două tot din cauza mea, mi-a intrat o albina încască. ( tot întrebăm eu cum păţesc alţii aşa ceva 🙂 ).

De la Braşov am mers spre Târgu Secuiesc unde, înnebuniţi de mirosul de Kurtos din toate satele prin care treceam, am decis luăm prânzul. Am găsit un restaurant foarte bun ca preţuri şi ca oferta a meniului, cu specific secuiesc. ( cred se chema chiar Restaurantul Secuiesc, oricum este în centru, dacă ajungeţi acolo nu aveţi cum -l rataţi). Recomandăm clar o oprire aici, au nişte mâncăruriplus ne-am mai întâlnit şi cu alţi bikeri, deci probabil este un loc de popas renumit pentru riderii din zona.După ce am băgat noi la ghiozdan nişte supă cu vişine, un grătar secuiesc alea alea… am plecat spre ţinta plimbării noastre, însă nu înainte facem plinul şi la motociclete. Sfatul nostru este faceţi plinul aici, întrucât după, nu am văzut alte benzinării până la Focşani.

 

 

 

Cum am ajuns în Ojdula, deja drumul începe fie uşor şerpuit, parcă prevestind ce urmează. Imediat după ce ieşi din sat, drumul începe urce şerpuit prin pădure cu curbe largi, perfecte de abordat pe orice tip de motocicletă. Pe unele zone există chiardouă benzi pe sens în curbă. Asfaltul este perfect iar condiţiile rutiere sunt optime, nu lipsesc marcaje, parapeţi, indicatoare, totul este aşa cum trebuie fie. Cred au urmat circa 50 de km de plăcere pură în care ne-am întâlnit cu foarte mulţi colegimotociclişti, plus bonus ne-am întâlnit şi cu un cal pe mijlocul drumului. Ne-a plăcut atât de mult drumul în cât am uitat ne oprim la cascadă Putna pe care intenţionăm o vizităm. 🙂

 

 

 

De la Tulnici înspre Focşani, mai sunt câteva zone virajate însă drumul începe se potolească, peisajul devenind mai monoton. Mai monoton, dar preserat cu radare :), aşa fiţi atenţi în satele din această zona. De asemenea fiţi atenţi în unele zone drumul este un pic denivelat în urmă unor aluncari de teren.IMG_20160522_181330472

Numai bine aproape de Focşani, Aprilia a început dea semne de oboseală şi a trebui luăm o pauză de o cafea la benzinărie, se mai răcească un pic motorul. O hibă mai veche a motoretei, ştiută de Bogdan, care a fost remediată imediat prin aplicarea unor injecţii miraculoase 🙂 .

De la Focşani înapoi la Bucureşti, drumul este extrem de plictisitor, ne având altă soluţie. Am decis ne întoarcem pe la Ploieşti, E85 fiind destul de aglomerat duminică seară, iar configuraţia lui cu o bandă jumate te pune în diferite situaţii neplăcutecu conducătorii auto…

Traseul parcurs este acesta. Nouă ne-a luat cam 12 ore -l parcurgem cu tot cu statul la masă, la cafea… Dacă aţi fost recent pe acolo lăsaţi-ne un comentariu, spuneţi-ne pararea voastră despre acest traseu.

 

 

 

Categorii: Citește

Lasă un răspuns

Articole similare

Citește

[EICMA 2018] Arc Vector

Ceea ce ne place cel mai mult la EICMA este faptul că poți să te plimbi pierdut prin pavilioane și să dai peste un stand mai retras, care nu are foarte multe motociclete expuse , Citește mai mult…

Citește

Ce am văzut la EICMA 2018

Anul acesta am fost pentru a doua oară la EICMA. Dacă anul trecut ne-a dat complet peste cap primul contact, de data aceasta am venit cu un plan bine făcut. Ne-am notat standurile pe care Citește mai mult…

Citește

[EICMA 2018] Standul Honda

Ca și anul trecut, Honda a avut unul dintre cele mai mari standuri de la EICMA, aici putând fi găsită absolut toată gama, de la simpaticele Monkey și SuperCube, la motocicletele de strada,motocross, enduro, întreaga Citește mai mult…