Prima lansare la care am fost prezenți la EICMA a fost a celor de la Triumph. Prezentarea a inceput cu motorul de Moto 2 ce va fi folosit sezonul următor. James Toseland,fost campion de superbike, a fost cel ce a adus în fața celor prezenți motocicleta și ne-a arătat și cum se aude motorul de 765cc. Îi dau dreptate prezentatorului, care spunea că nu poți să te plictiseșți niciodată de sunetul acestui motor. Urmează la Valencia să fie efectuate ultimele teste și apoi îl vom auzi cursă de cursă în sezonul viitor.

Apoi au fost prezentate cele două noi Scramblere de 1200 în versiunea XC și XE. Filmulețul de prezentare te face să-ți dorești instant o astfel de motocicletă, este genul de motocicletă care te poate duce oriunde. Motorul folosit este cel de pe Boneville T120, însă a suferit câteva modificări acum dezvoltând 90cp. Ambele versiuni, XC și XE (cea din urmă fiind mai orientată spre off-road) beneficiază de câteva tehnologii ne mai văzute în acest segment, una ne mai fiind văzută nicăieri, și anume, sistemul dezvoltat de Triumph pentru a controla camerele GoPro direct din comenzile de pe ghidon. Pe lângă aceasta, există un sistem de navigare dezvoltat împreună cu Google Maps cu care poți să ai navigație turn-by-turn direct pe displayul motocicletei de pe telefonul tău, și de asemenea posibilitatea de a controla muzică din telefon, de a prelua sau a efectua apeluri de pe telefon, folosind comenzile de pe ghidon.

Apoi au fost prezentate două ediții speciale de Boneville, ambele fiind niște omagii aduse culturi moto. Prima se numese Diamond, va fi produsă în număr de 800 de exemplare și celebrează 60 de ani la prima motocicletă Boneville. Cea de a două, Ace, este un omagiu adus primelor motociclete café racer și mai ales locului unde a luat naștere acest gen de motociclete, Ace Café din Londra. Ambele au la baza modelul Boneville T120, de 1200cc ce dezvoltă 80cp.

În afară de aceste noutăți, în stand am găsit toate celelalte modele de la Triumph.
Întreaga gama Tiger cu Tiger 800, Tiger Sport, Tiger 1200.
Gama de roadstere cu Street Triple și Speed Triple și gama modern classics cu Street Twin, Street Cup, Street Scrambler, Boneville Bobber, Thruxton R, Boneville SpeedMaster. Doar la standul Triumph puteai să stai câteva ore bune să analizezi cât de bine sunt realizate toate detaliile de pe aceste motociclete.


Lasă un răspuns

Articole similare

Citește

[EICMA 2018] Arc Vector

Ceea ce ne place cel mai mult la EICMA este faptul că poți să te plimbi pierdut prin pavilioane și să dai peste un stand mai retras, care nu are foarte multe motociclete expuse , Citește mai mult…

Citește

Ce am văzut la EICMA 2018

Anul acesta am fost pentru a doua oară la EICMA. Dacă anul trecut ne-a dat complet peste cap primul contact, de data aceasta am venit cu un plan bine făcut. Ne-am notat standurile pe care Citește mai mult…

Citește

[EICMA 2018] Standul Honda

Ca și anul trecut, Honda a avut unul dintre cele mai mari standuri de la EICMA, aici putând fi găsită absolut toată gama, de la simpaticele Monkey și SuperCube, la motocicletele de strada,motocross, enduro, întreaga Citește mai mult…