Pentru mine , standul Yamaha a însemnat Tenere 700 World Raid și atât. Glumesc, evident au fost prezente toate celelalte modele ale producătorului din Iwata, dar am așteptat atât de mult Tenere-ul 700, încât am avut ochi doar pentru el.
După mai bine de 2 ani de când a fost prezentat prima oară conceptul T7, în sfârșit am putut vedea, atinge și încalecă motocicleta de serie ce va fi comercializată din a doua jumatate a lui 2019.
Mi-a plăcut să văd că produsul final a rămas foarte aproape de concept și a păstrat aspectul de Rally Raid cu partea frontală cu 4 LED-uri mari, inspirată de la motocicletele de Dakar. Motocicleta este foarte suplă și bănuiesc că va fi foarte ușor de manevrat fie că stai pe șa sau ridicat în scărițe.Singurul semn de întrebare pe care îl am este legat de rezervorul de 16L, însă cei de la Yamaha zic că poți să scoți peste 350Km dintr-un plin. Acum rămâne să vedem la anul cum performează în viața reală motorul de 72cp. Dacă Adrien Van Beveren zice că e foarte bună, ar trebui să fie suficient pentru mulți dintre noi.
Altă noutate prezentată de Yamaha la EICMA a fost varianta GT a Niken-ului. Practic Yamaha a făcut aceeași mișcare care a făcut-o cu Tracer-ul 900 și cu MT-ul 10 și a orientat și mai mult spre touring Niken-ul, varianta GT venind din fabrică cu genți laterale, mânere laterale modificate care includ și prinderile pentru genți, parbriz mai mare, manșoane încălzite și priză de 12V integrată.
Tot în zona de 3 roți, Yamaha a prezentat un concept, 3CT 300, care foloseste motorul de 300cc existent pe XMAX 300. Pentru prima oară este introdus sistemul Tilt Lock Assist, care blochează suspensia față atunci când ești oprit la semafor sau parcat, astfel încât scuterul nu va cădea într-o parte. Este foarte probabil să vedem multe dintre lucrurile de pe acest concept pe următoarea generație de Tricity 300.
Pe zona de sport heritage, Yamaha a prezentat XSR700 Xtribute, un omagiu adus XT-ului 500, prima motocicletă japoneză în stilul scrambler. Baza este un motor CP2, însă comporativ cu XSR700 normal, poziția a fost modificată , fiind orientată spre off-road.

În rest au fost prezente toate modelele deja prezentate la Intermot sau lansate anterior salonului de la Milano.
A fost prezentă întreaga gama MT cu noile combinații de culori, noul Tracer 700 GT, YZF-R3, WR 450F, YZF-R125.


Lasă un răspuns

Articole similare

Citește

[EICMA 2018] Arc Vector

Ceea ce ne place cel mai mult la EICMA este faptul că poți să te plimbi pierdut prin pavilioane și să dai peste un stand mai retras, care nu are foarte multe motociclete expuse , Citește mai mult…

Citește

Ce am văzut la EICMA 2018

Anul acesta am fost pentru a doua oară la EICMA. Dacă anul trecut ne-a dat complet peste cap primul contact, de data aceasta am venit cu un plan bine făcut. Ne-am notat standurile pe care Citește mai mult…

Citește

[EICMA 2018] Standul Honda

Ca și anul trecut, Honda a avut unul dintre cele mai mari standuri de la EICMA, aici putând fi găsită absolut toată gama, de la simpaticele Monkey și SuperCube, la motocicletele de strada,motocross, enduro, întreaga Citește mai mult…