vin. Noi 22nd, 2019

Jurnale de călătorie

[VIDEO][Turism Moto] Cum a fost la Motorcycle Paradise Andalucia by Love for Ride [Ziua 1/3]

Read More
Nu este niciun secret că nouă la motoroute.ro ne plac plimbările pe două roți, motocicletele și tot ce are legătură cu ele. Fiind împinși de aceste pasiuni, se întâmplă adesea să intrăm în contact cu oameni ce împărtășesc aceleași pasiuni ca și noi, oameni care de multe ori au niște povești senzaționale, care merită împărtășite cu cât mai multă lume.
În această iarnă, fiind în căutare de inspirație pentru sezonul următor, am intrat în contact cu mai mulți motocicliști călători și am făcut o serie de interviuri, din dorința de a află mai multe detalii despre călătoriile lor. Oamenii cu care am stat de vorbă au experiențe diferite de mers cu motocicleta, de la câteva luni pînă la zeci de ani pe motocicletă, și au făcut plimbări de la 5-600km la “plimbări” de 80,000+ kilometrii, de la tururi de țară, la tururi de continent și de lume și i-am ales pentru această serie tocmai pentru a arată versatilitatea acestei pasiuni.
Sperăm ca această serie de interviuri să îi inspire și pe alții și să îi determine să petreacă mai mult timp pe două roți pe drumuri pitorești cu peisaje superbe.

În urmă cu câteva luni Adam de la Love for Ride, un polonez pasionat de motociclete și drumuri cât mai pitoreșți, îmi povestea de un concept foarte interesant, Motorcycle Paradise. Atunci îmi spunea că vrea să organizeze în sudul Spaniei, unde temperatura este constant peste ...
Citește Mai Mult

[VIDEO][Turism Moto] Cum a fost la Motorcycle Paradise Andalucia by Love for Ride [Ziua 2/3]

După o primă zi în care KTM-ul 1260 Super-Adventure-S m-a purtat de la nivelul mării la peste 2000m, de la 18 grade cu soare, la 4 grade cu  ploaie torențială, a venit rândul Ducati-ului MultiStrada 1260S. Îi spusesem lui Adam dinainte să ajung acolo că ...

[Jurnal de călătorie][Video] Tura indiană

Titlul s-ar putea să fie un pic înșelător, de aceea o să explic de ce l-am ales. Motivul este destul de simplu, în această tură am plecat cu o motocicletă Indian Scout, pe care am împrumutat-o de la ASP Group, importatorul Indian Motorcycles în România, ...
Citește Mai Mult

[Video][Jurnal de călătorie] Cazanele Dunării – Cascada Bigar – Transemenic [1150Km/2zile]

Probabil mulți dintre noi visăm la acea plimbare, la apus de soare pe malul mări, pe o șosea de coastă. Din păcate dacă vrei să faci lucrul ăsta în România, nu prea ai multe opțiuni, am găsit noi un drum între Costinești și Tuzla, însă ...

[Jurnal de călătorie][Video] #RideDobrogea 2

Dacă în 2018, în cadrul turei noastre #RideDobrogea, am încercat să vedem cât mai mult din coasta estică a Dobrogei, anul acesta ne-am oritentat către nord. Planul a fost să vedem cât mai multe lucruri din nordul Dobrogei, într-o singură zi. Traseul propus a fost ...
Citește Mai Mult

[Jurnal de călătorie] Radu de la Motomigration.com despre călătorii în Africa și America de Sud

Despre călătoria lui Radu în Africa am aflat întâmplător de pe net, dintr-un clip care mi-a stricat complet ziua și mi-a luat orice chef de muncă pe care îl mai aveam atunci. Îmi aduc aminte că eram la birou și văd un tip cu o ...

[Jurnal de călătorie] Shinichi Kobayashi – 250cc sunt suficienți pentru a vedea lumea

Când vine vorba de ture lungi și aventură, întotdeauna există disputa între motociclete mari și motociclete mici. Bineînțeles, cel mai important este omul, trebuie să ai dorința de a explora și a descoperi locuri noi mai întâi, iar apoi nu prea contează cu ce pleci ...
Citește Mai Mult

O altfel de ieșire pe Cheia

Deși de fiecare dată când mergem pe Cheia zicem că e ultima oară, și asta din cauza denivelărilor de pe serpentine, nu știu cum se face că aproape în fiecare an, prima ieșire mai lungă trece tot pe aici. Poate și datorită faptului că se ...

Cum să-ţi faci prieteni noi: “Metoda accidentul”

În urmă cu vreo două luni am primit cadou un ceas. Era un ceas mai vechi al meu care a stat mult timp stricat în casă, iar povestea lui este legată de o dimineaţă de Iunie călduroasă. Îmi luasem concediul toată săptămâna ca să mă ...
Citește Mai Mult

[Jurnal de calatorie] Michael Morrisey, cum vede Romania un motociclist american

Nu se întâmplă prea des să vezi plăcute de înmatriculare de Oregon pe la noi. Detaliu acesta mi-a atras atenția asupra unei poze făcute de un motociclist pe Transfăgărășan. Motociclistul în cauza este Michael Morrisey, un american care după câteva ture mai lungi prin Europa ...

[Jurnal de călătorie]Mateusz Mocydlarz – doi ani la rând în România pe motocicletă

Nu știm care este secretul, însă România este un magnet pentru motociclistii polonezi. Am stat de vorbă cu Mateusz, un polonez de 30 de ani, care în ultimii doi ani a fost aici de două ori pentru a afla de ce mulți ridei polonezi preferă ...

[Jurnal de călătorie] Robert Baltag în Creta cu motocicleta

1. Pentru început, spune-ne un pic despre tine Robert. Cum ai început să mergi cu motocicleta și cum ai prins acest „microb” ? Pasiunea a început pe la 9-10 ani când un vecin m-a plimbat într-o zi de toamnă cu o Jawa 350. Când motorul ...

[Jurnal de călătorie]Marian Vulpe despre India,Mongolia,Nordkapp și altele pe două roți

Întâmplarea face ca pe la începutul lui Decembrie anul trecut reușisem în sfârșit să pun mâna pe cartea lui Mihai Barbu - Vând Kilometri. Și cum universul lucrează și lucrurile care ne interesează se atrag unele pe celelalte sau poate sunt doar algoritmi de la ...

[Jurnal de călătorie]Martin Wickert despre ACT și excursia din România

Se întâmplă adesea ca străinii să aprecieze altfel frumusețea unei țări și chiar să o promoveze mai bine decât localnicii. Și nu este vorba doar despre România, se întâmplă în orice țară, poate pentru că localnicii iau de-a gata împrejurimile. Impresia asta am avut-o când ...

[Jurnal de călătorie] Vera Agachi, la plimbare prin Europa pe un BMW F650GS

1. Pentru început, spune-ne un pic despre tine Vera. Cum ai început să mergi cu motocicletă și cum ai prins acest „microb"? Când ți-ai dat seama pentru prima oară că vrei să devii motociclistă? Știu că între momentul în care ai obținut categoria A și ...
Citește Mai Mult

[Jurnal de călătorie] Krzysztof Kucharczyk în Carpați pe urmele bisericilor de lemn

Krzysztof a vizitat țara noastră anul trecut și a făcut o serie de clipuri foarte interesante. Mai jos gășiți unul dintre preferatele mele, însă vă invit să le vedeți pe toate pe canalul său de youtube. Deși ne-a mărturisit că în trecut, cu mulți ani ...

[Jurnal de călătorie] Marko Rebernik despre călătorii moto în Balcani și România

Unii dintre motocicliștii pe care i-am intervievat anterior spuneau ceva foarte interesant despre aventurile pe motocicletă. Mihai Tică de la Motorcycling.to, deși a fost pînă în Mongolia, zicea de exemplu că poți să ai o aventură și atunci când te duci să cumperi o sticlă ...

[Jurnal de călătorie] Phil Simpson – un australian în Europa

Este clar că o motocicletă cu numere de înmatriculare de Australia va atrage privirile oriunde în Europa. Mai mult, îți va asigura și intrarea în interiorul paddock-ului de la Redbull Romaniacs. Phil Simpson este al doilea australian care a acceptat să ne răspundă la câteva ...

[JURNAL DE CĂLĂTORIE] Motosketeers, 50.000km călare cu gașca prin Europa și nu numai.

Ce au în comun Alexandre Dumas și motocicletele ? Am încercat să găsim o legătură și răspunsul l-am găsit la mai puțin de 100km de Bucureșți, la Plopeni în județul Prahova, unde un grup de motocicliști, sub deviza "toți pentru unul , unul pentru toți" ...
Citește Mai Mult

[JURNAL DE CĂLĂTORIE] O altfel de întrunire moto – Iulian Laslau despre Elefantentreffen

Întâlnirile moto fac parte din viața motociciliștilor. O altfel de întâlnire este Elefantentreffen care are loc în fiecare an fie în ultimul weekend din Ianuarie, fie în primul din Februarie. Dacă vă întrebați de ce se cheamă așa, numele are legătură cu începuturile acestei întâlniri ...

[JURNAL DE CĂLĂTORIE] Mihai Tica – motorcycling.to

Cum ajunge cineva de la coșmaruri legate de mersul pe motocicletă, să descopere Europa și Asia pe două roți și să viziteze locuri ca Nodrkapp, India, Georgia, Mongolia? Și noi am fost curioși, așa că i-am pus câteva întrebări lui Mihai Tică, care împreună cu ...

[JURNAL DE CĂLĂTORIE] Jeff si Sally Renwick de la granddayout.net

La adăpostul iernii, în căutare de inspirație pentru sezonul viitor am descoperit doi motocicliști australieni,soț și soție, care în drumul lor prin lume, au trecut și prin România. Călătoria lor începută în 2016 în Argentina, la Buenos Aires i-a purtat timp de doi ani prin ...

[JURNAL DE CĂLĂTORIE] Constantinos Koushiappis – Ridegaia.com

Nu este niciun secret că nouă la motoroute.ro ne plac motocicletele și călătoriile. Pe perioada iernii am tot umblat pe internet,pe facebook, pe forumuri ... căutând inspirație pentru sezonul viitor. Partea cea mai frumoasă a tehnologiei acum este că poți intră în contact foarte ușor ...

[JURNAL DE CĂLĂTORIE] Michal Prskavec – visualmototravel.com

La sfârșitul anului trecut am descoperit pe vimeo un scurt documentar despre expediția unui motociclist ceh în Iran. Ceea ce mi-a atras atenția, a fost calitatea imaginilor și realizarea clipului, având în vedere faptul că Michal, că-ci așa îl cheamă pe motociclist, a fost singur ...

[JURNAL DE CĂLĂTORIE] Ioana & Christian – outandabout.world

Avem prietene care ne dau lejer fum pe circuit, prietene de la care avem ce învăța în off-road și prietene care au mult mai mulți kilometri pe două roți decât "racerii de la Victoriei". Un astfel de exemplu este și Ioana, care în doar doi ...

[JURNAL DE CĂLĂTORIE] Adam Dąbkowski de la loveforride.com

Din Polonia, în căutarea celor mai frumoase drumuri moto Cu toții ne uităm pe net, citim și visăm să parcugeam cele mai frumoase drumuri moto din Europa și din lume. Unii își doresc să ajungă o dată în viață să parcurgă pasul Stelvio, alții să ...