mie. Noi 20th, 2019

[Motociclete noi 2020] Ce ne așteptăm să vedem la EICMA. Lista premierelor și modelelor noi

Ne pregătim intens pentru EICMA și abia așteptăm să ajungem acolo să vedem cu proprii ochi motocicletele noi pentru 2020. Spre deosebire de anii trecuți, ca să nu mai fim bulversați de avalanșa de premiere, ne-am documentat înainte, să știm la ce să ne așteptăm. Și cum nu vrem să ținem informațiile astea doar pentru noi, mai jos vă prezentăm lista cu cele mai interesante premiere de la EICMA din acest an, cât și modelele noi care au fost deja anunțate dar pe care le vom vedea pentru prima oară pe viu. Cu siguranță pe lângă acestea vor mai fi multe alte premiere și surprize cu care vom încerca să vă ținem la curent. Vom intră live pe canalul nostru de Youtube pe parcurs ce descoprim noutățile pentru 2020, așa că vă invităm să dați subscribe la canalul nostru de youtube și să activați notificările pentru a ști când suntem în direct.

Honda
Dacă pe partea de adventure touring lucrurile sunt clare, noua Africa Twin 2020 fiind deja prezentată, întreagă atenție pentru EICMA se îndreaptă spre latura sportivă a producătorului nipon, spre CBR1000 Fireblade. În ultima vreme au apărut tot felul de speculații privind noul model de superbike…că ar veni cu un motor V4…ba că ar fi tot 4 linie dar cu VVT… că are elemente dinamice active…cert este că Honda urmează să ia cu asalt sezonul următor de WSBK, uzina implicându-se direct, iar pentru o șansă la titlu este nevoie de un Fireblade nou, care ar trebui să scoată cel puțin 210cp stoc. Din fotografiile spion apărute pe net nu ne dăm seama prea bine, singurele lucruri vizibile fiind faptul că motorul are capace diferite față de modelul actual, iar frânele folosite sunt de cea mai înalta specificație, tipul de frâne folosite în MotoGP și WSBK, asta și poate că pentru motocicletă surprinsă în teste s-ar putea să fie varianta de curse pentru următorul sezon de WSBK.
Un alt monstru sacru produs de Honda, Goldwingul vine cu câteva modificări mai ales pentru versiunea Tour și câteva culori noi.
Schimbând registrul într-un segment mult mai potolit, ne așteptăm să vedem noul Rebel. Acum câteva săptămâni au apărut informații prind înregistrarea unor noi patenete pentru Rebel ce înfățișau schimbări la structura cadrului, a șăi și a instrumentelor de bord. Din schițele tehnice nu poți să-ți dai seama prea bine, așa că rămâne să vedem la față locului.
O prezență interesantă pentru cei ce au ales scuterul ca soluție pentru deplasarea în oraș, va fi cu siguranță Honda X-ADV 150. După fratele mai mare X-ADV 750, care este o motocicletă cross-over foarte practică, Honda extinde conceptul City Adventure, venind cu un scuter de 150cc, capabil să se descurce și în afară asfaltului.

 

BMW Motorrad a anunțat că vor prezența la EICMA 4 noi motociclete, iar noi credem că acestea vor fi următoarele :
BMW S1000XR
Începem oarecum la sigur, având în vedere că S1000XR-ul este rudă de sânge cu S1000RR a cărui motorizare a primit tehnologia ShifCam, ne așteptăm ca anul acesta și Sport Tourerul să primească câteva upgrade-uri. Deja au început să apară zvonuri cum că deși va primi un motor nou cu ShiftCam, acesta nu va dezvolta mai mulți cai decât versiunea acuală, 162cp fiind mai mult decât suficienți.

BMW R18
Deși a fost prezentat anul acesta pentru prima oară sub formă de concept la Concorso d’Eleganza Villa d’Este, având în vedere multitudinea de teste în care a fost surpinsa această motocicletă ce folosește cel mai mare motor boxer produs de BMW de 1,800cc, ne așteptăm ca până la EICMA bavarezii să fi ajuns la versiunea finală a modelului de serie. Deja pe website-ul BMW Franța acest model a devenit disponibil pentru pre-comandă, fără să fie prezentată varianta finală, ce o vom vedea cu siguranță la EICMA.

BMW F850 XR
O aparție complet nouă pentru portofoliul celor de la BMW ar trebui să fie noul Sport Tourer de capacitate medie, F850XR care are la baza conceptul 9Cento prezentat anul trecut la Concorso d’Eleganza Villa D’Este. Rămâne să vedem dacă prinderile side-case-urilor cu electro-magneți au rămas în varianta de serie sau sunt încă o chestie a viitorului.

BMW F 850R
Foarte probabil să vedem un nou naked de capacitate medie de la BMW. Acum câteva luni, colegii de la Motor1 Brazil au descoperit un patent nou înregistrat pentru această motocicletă. Dacă ne uităm în trecut când motorul de pe F800GS și-a găsit utilizarea și în alte motociclete de stradă, logic ar fi să avem și o varianta cu nouă motorizare de pe F850GS.
Deocamdată nu știm nimic despre o versiune updata a nakedului S1000R, însă probabil va veni și acel moment.

Yamaha
Având în vedere că Yamaha deja și-a prezentat vârfurile de lance R1 și R1M pentru 2020 acum o luna și de asemenea au fost prezentate și noile nakeduri de clasa mică din seria MT: MT03 și MT125, este greu de prevăzut ce au păstrat pentru EICMA. În cazul de față, nu trebuie să mai așteptăm decât până în această seară când Yamaha își prezintă într-un eveniment disponibil prin livestreaming, toată modelele pentru 2020. Mai multe detalii pe canalul oficial de youtube.

Triumph
După ce anul acesta au fost orientați pe latura sportivă, lansând deja noul StreetTriple RS și Daytona 765 Moto2 , care împărtășesc motoare derivate din motorul de Moto2, Triumph pregătește pentru EICMA o prezentare orientată spre estetică, clasă și rafinament.
Bobber TFC
Triumph Factory Custom reprezintă dacă vreți divizia de haute couture a modelelor Triumph. Dacă vrei să-ți iei un model Triumph, dar care să fie diferit față de varianta standard, care să iasă în evidență, atunci există varianta TFC .Până acum exista această opțiune doar pentru Triumph Rocket 3 și Thruxton. În mod subtil, pe site-ul lor, între cele două modele a mai apărut o motocicletă acoperită cu o prelată, iar majoritatea lumii crede că este vorba de un Bobber TFC.
Marți, pe 5 Noiembrie vom da împreună prelata jos, pe canalul nostru de youtube într-un livestreaming de la EICMA.
Thruxton RS
Este un alt model anunțat de Triumph pentru a fi lansat la EICMA. Nu se știe dacă va fi un model complet nou cu performanțe complet diferite sau doar de o variantă specială a modelului actual. Fiind încântat în acest an de Triumph-ul SpeedTwin, care folosește același propulsor cu Thruxtonul, sunt foarte interesant să văd la ce se referă această “evoluție a cafe racerului legendar”.

Ducati
Se bucură de avantajul “terenului propriu” și aduce la EICMA tot ce a fost prezentat acum câteva zile la Ducati Worl Premiere: Nouă Streetfighter V4, Panigale V2 și V4, Multistrada Grand Tour și Scramblerul Icon Dark.

Este clar că toată atenția va fi în jurul noului StreetFighter V4. Și noi suntem foarte curioși să vedem cum arată în realitate, având șanse mari să câștige și titlul de cea mai frumoasă motocicletă a acestei ediții EICMA.
Dar pe lângă ea mai sunt o groază de motociclete interesante, ca noul Panigale V2 care utilizează un motor nou de 955cc ce dezvoltă 155cp și în ciuda speculațiilor de a fi un 959 updatat, pare mai mult un Panigale V4 mai micuț și mai prietenos pentru utilizarea zilnică.
De asemenea suntem foarte entuziasmați privind cele două concepte pe care ne așteptăm să le găsim la standul Ducati: Ducati Motard și Desert X, primul are la baza Scramblerul 800, dacă va intra în producție va folosi același motor de 803cc , iar cel de-al doilea are la baza Scramblerul 1100 și este un omagiu adus motocicletei Cagiva Elefant care a câștigat Paris-Dakar în 1990 și 1994, folosind un propulsor Ducati 904’cc L-Twin la aceea vreme. Fiind modele bazate pe scramblerurile Ducati existente, asta ar aduce o alternativă în plus la cei cărora le plac aventurile în afară asfaltului și nu sunt fani ai motocicletelor voluminoase adventure touring cum este gama Multistrada.

Kawasaki
Producatorul nipon a anutat ca va prezenta la EICMA in acest an 3 noi motociclete, prezentand pana acum aproape intreaga gama 2020.
Z900
Multe lume se asteapta sa vada un Z900 updatat, compatibil cu Euro-5. Ne asteptam sa vina cu un bord nou TFT si poate ceva electronica ajutatoare pentru rideri.

W800 Scrambler ?
Kawasaki a confirmat ca vor prezenta la EICMA o noua motocicleta cu look retro, care are la baza platforma W800. In prezent exista deja doua versiuni Cafe si Street, iar cea de-a treia ar trebui sa fie ceva diferit.

Ninja 1000
Noua versiune pare să fie datorată trecerii la normele EURO5. Este foarte posibil ca păstrând aceeași capacitatea puterea noului propulsor să fi scăzut, și de asemenea ne așteptăm să vedem și ceva îmbunătățiri la instrumentele de bord, un TFT cu posibilitate de conectare la smartphone, pe care îl știm deja de pe alte modele Kawasaki.

Kawsaki Z H2
După ce ne-a fiert timp de mai bine de o luna cu niște clipuri foarte criptice, Kawasaki ne-a arătat acum o săptămâna la Tokio Motor Show, hypernakedul supercharged. Pentru noi va fi prima ocazie să vedem pe viu motocicleta, și dacă cel puțin pozele nu ne-au impresionat profund, ne așteptăm măcar la față locului lucrurile să stea puțin diferit.

Ninja 650
De asemenea o să avem ocazia să vedem pentru prima oară varianta 2020 pentru Ninja 650. Nu este un model complet nou, însă varianta pentru anul viitor a primit câteva upgradeuri importante.

KTM
Nici oamenii din Austria nu au stat degeaba, întreaga atenție fiind îndreptată spre noul 1290 Super Duke R, asta și datorită serie de teaseruri postate pe rețelele sociale. În afară de asta mai există fotografii spion cu un 890 Duke R și este foarte probabil și pe partea de SMT să vedem un nou 890 SMT.

Aprilia RS660
Anul trecut Aprilia a prezentat conceptul RS660, anul acesta ne așteptăm să vedem varianta finală ce va fi comercializată, fiind speculații că același propulsor de pe RS600 va fi folosit și pe un naked sportiv, așa că este foarte posibil să vedem și un Tuono mai micuț.

Arch KRGT-1
Este foarte probabil să dăm nas în nas cu Keanu Reeves iar la EICMA în acest an. Firma patronată de el, Arch Motorcycles, tocmai ce a anunțat o versiune updata a modelului KRGT-1.

Brough Superior + Aston Martin = Love
Pentru muritorii de rând Brough Superior rămâne un vis, motocicleta pe care mergea Lawrence al Arabiei, atât în film cât și în realitate. Pentru 2020 cele două mărci britanice de renume au pregătit o colaborare ce are ca rezultat o motocicletă într-o ediție foarte limitată. Deocamdată nu se știe nimic despre tipul, mărimea sau prețul noi motociclete, rămâne să elucidam misterul miercuri când e programată conferința celor de la Brough Superior.

Suzuki V-Strom 1000
După ce anul trecut Suzuki a reînviat Katana, se pare că acum încearcă să ne obișnuiască cu forța cu acele linii de design. În teaserul noului V-Strom 1000, se poate vedea pentru câteva secunde că partea frontală a împrumutat din farul pătrățos al Katanei. Trebuie să o vedem pe viu mai întâi că să ne facem o părere și să vedem cu ce îmbunătățiri vine pe partea electronică.

MV Agusta
MV Agusta au încercat să ne stârnească postând o siluetă , deși s-ar putea să fie vorba doar despre niște modificări aduse gamei Brutale, sau poate chiar o trimitere spre gama de capacitate medie, având în vedere intenția lor de-ași diversifica portofoliul prin producerea unor modele mai accesibile. Oricum, standul MV Agusta este intotdeauna o incantare.

Cu siguranță pe lângă acestea vor mai fi multe alte premiere și surprize cu care vom încerca să vă ținem la curent. Vom intră live pe canalul nostru de Youtube pe parcurs ce descoprim noutățile pentru 2020, așa că vă invităm să dați subscribe la canalul nostru de youtube și să activați notificările pentru a ști când suntem în direct.

Lasă un răspuns