mar. Sep 17th, 2019

[Motociclete noi][2019] Gama de 500cc de la Honda

Honda vine anul acesta cu o serie de modificări pentru gama bazată pe motorul bi-cilindric paralel de 471cc. Vorbim atât despre modificări tehnice ce i-au adus un plus de cuplu între 5,000rpm-8,750rpm (4% față de modelul anterior, după cum spune producătorul) dar mai ales de modificări la nivel de design. Gama “500” se adresează celor ce caută o motocicletă practică, versatilă ce poate fi folosită atât zi de zi în oraș cât și în weekend pentru evadări scurte. Marele atu al acestei game este faptul că toate modele pot fi conduse și cu A2.
Este o perioadă foarte bună pentru cei ce fac primii pași în lumea motoarelor și caută o motocicletă pentru A2, folosind o platforma comună, Honda propune 4 variante ce acoperă toate dorințele, de la naked la motocicletă clasică/custom, adventure sau sportivă.

2019 Honda CB500F
Mini street-frighterul CB500F, beneficiază de assist/slipper clutch, a primit un bord nou cu LCD unde acum vei putea vedea și treapta de viteză în care te afli, suspensia spate este un Pro-link Monoshock cu arcuri pre-încărcate. Toate astea o fac să fie ideală pentru începători sau pentru cei ce vor o motocicletă ușoară (189Kg) cu care să se strecoare prin oraș.

2019 Honda CBR500R

Pentru cei ce preferă un look și mai sportiv, există CBR500R. Acum este mai agresivă atât ca design cât și ca poziție. Motorul este același de pe naked, de care va spuneam mai devreme, 47cp@8.600 și 43Nm@6.500. Și acest model vine cu assist/slipper clutch, bord LCD și cu lumini full LED. Totul pachetul costă 6.790 € la dealerii din rețeaua Honda.

2019 Honda CB500 X dash
Pentru cei ce preferă o poziție mai comodă și le place aventura în afară asfaltului există CB500X. Carenele au fost modifcate pentru a oferi o protecție mai bună la touring.Schimbarea majoră vine la nivelul roții față, care este de 19″ acum. Această modificare ar trebui să îmbunătățească comportamentul în off-road, putând fi o motocicletă extrem de distractivă la cele doar 197kg.

2019 Honda CB500X
Și dacă vorbim de motoare de 500cc de la Honda, nu puteam să uităm de Rebel, o motocicletă extrem de populară (cea mai vândută motocicletă Honda anul trecut la noi) și versatilă. Mixul de motocicletă clasică cu elemente de custom o fac să atragă atenția pe stradă. Cadrul compact și șaua joasă combinate cu motorul tunat să ofere cuplu maxim mai rapid (de la 6000rpm) o fac să fie foarte distractivă la drum.În plus este o motocicletă care lasă foarte mult loc la customizări, chiar și la EICMA am văzut câteva modele wow. Este genul de motocicletă pe care poți să o faci foarte ușor “a ta”, cu care poți să mergi zilnic la serviciu, dar și cu care să pleci la mare sau la munte la sfârșit de săptămâna. Marele nostru regret este că nu am apucat anul trecut să testăm una,însă sperăm să ne revanșăm anul acesta.
Imagini pentru 2018 Honda Rebel 500 Custom
Am avut ocazia să vedem noile modele în toamnă la standul Honda de la EICMA, le-am privit din toate unghiurile,ne-am urcat pe ele și cea mă interesantă pentru noi a fost CB500X. Suntem foarte curioși să vedem cum se comportă această mică aventurieră.

Vestea bună este că toate modele acestea pot fi testate la dealerii Honda, așa că ușor-ușor, cum se încălzește afară o să le luăm la rând să vedem cum se traduc toate aceste date în mers. Noi vă sfătuim să faceți același lucru și pentru mai multe informații sau programări la teste va invităm pe site-ul celor de la Honda România.
www.honda-moto.ro

(*A2 = motociclete cu puterea maximă de 35 kw ~ 47cp, cu un raport putere/greutate care nu depăşeşte 0,2 kw/kg şi care nu sunt derivate dintr-un vehicul având mai mult de dublul puterii sale).

Lasă un răspuns