lun. Mai 20th, 2019

[Motociclete noi][2019] MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro

După ce a fost prezentat drept cel mai puternic super naked din lume la EICMA în 2018, acum cei de la MV Agusta Brutale au venit și cu argumentele și datele tehnice. Modelul Brutale 1000 Serie Oro folosește motorul de pe superbike-ul F4 RC, ușor modificat, ce dezvoltă 208CP, fiind astfel cea mai puternică motocicletă naked din lume. Toată puterea aceasta trebuie controlată cumva și italienii se laudă că au dezvoltat cea mai avansată electronică în acest scop. Există și un kit ECU pentru circuit care împreună cu o evacuare SC Project duc puterea la 212CP.
De când au fost preluați de rușii de la Black Ocean Group, Meccanica Verghera Agusta, și-a schimbat filozofia , urmând pe viitor să se axeseze pe produse de lux și ediții limitate, așa că doar 300 de cumpărători se vor bucura de sunetul acestui motor. De aceea prețul de pornire pentru Brutale 1000 Serie Oro este 42.000EURO.
De banii ăștia primeșți ce primești la orice motocicletă italienească, în primul rând un design impresionant. Brutale 1000 Serie Oro a câștigat premiul de cea mai frumoasă motocicletă anul trecut la EICMA, fiind votată de 36% dintre cei 16.000 de vizitatori. Fiind pe teren propriu, putem să suspectăm ceva subiectivism din partea vizitatorilor italieni, dar trebuie să recunoaștem că este o frumusețe din orice unghi ai privi-o.

Pe lângă aspect, vei primi un motor de 1000cc cu 4 cilindri în linie, ce dezvoltă 212cp @ 13.450 și un cuplu de 116Nm@9.300 rpm, capabil să te ducă până la viteză maximă de aproximativ 312Km/h. Asta pe un naked ar trebui să fie interesant. Acest lucru este posibil și datorită greutății reduse de doar 184Kg. Vă dați seama că pentru a ajunge la greutatea aceasta s-au folosit cele mai ușoare materiale, cum ar fi fibră de carbon pentru o mare parte din subansamble, inclusiv pentru jante, și chiar și de la baterie s-au mai ras câteva grame, venind cu o baterie cu litiu.Suspensiile folosite sunt vârful de gama de la Ohlins,TTX36, ajustabile electronic.
Și pentru că trebuie să te și opreșți, motocicleta are unul dintre cele mai bune setup-uri de frânare existente pe piață: etrieri Brembo Stylema, discuri flotante de 320mm și sistemul ABS 9.1 de la Bosch, care este cel mai ușor și compact sistem de pe piață la ora actuală.
Bordul nu putea să rămână mai prejos, un ecran TFT de 5″ îți afișează toate informațiile necesare, în plus ai posibilitatea de a-ți conecta smartphone-ul.

Lasă un răspuns