vin. Noi 27th, 2020

[motoȘtiri] Noi modele Heritage de la BMW pentru 2021: R18 Classic & 4 x R nineT

În mod normal, probabil că BMW ar fi așteptat Noiembrie ca să prezinte aceste modele la EICMA, alături de noile R1250GS și M1000RR, însă dată fiind situația, iată-ne urmărind o nouă lansare prin intermediul livestreamingului.
De data aceasta avem parte de un update în gama Heritage a bavarezilor, gama R nineT primește motorul Euro5 alături de noi culori și dotări, iar proaspătului lansat R18 i se adaugă un frate în versiunea bagger, cu parbriz înalt, lumini suplimentare și coburi de piele, R18 Classic.

Pentru 2021, modelele BMW R nineT – R nineT, R nineT Pure, R nineT Scrambler și R nineT Urban G/S, vin cu scheme grafice noi și primesc câteva modificări tehnologice, o parte dintre dotările opționale din trecut, devenind acum standard.
Motorul boxer răcit cu aer/ulei de 1.170 cmc a fost optimizat pentru 2021, respectând acum standardele EURO-5. Chiulasele motorului au fost modificate,asigurând un flux de gaze îmbunătățit, astfel încât motorul are mai mult cuplu la turații medii, și ar trebui să tragă mai puternic în intervalul 4-6.000RPM . Puterea maximă dezvoltată este de 109cp@ 7250rpm (generația anterioară dezvolta 110cp@7750rpm), în timp ce cuplu maxim rămâne 116Nm@6000rpm.

BMW R nineT family

Vine standard cu ABS Pro (care acționează în funcție de înclinare) și include și DBC (Dynamic Brake Control) cât și modurile de mers Rain și Road. Pe lângă acestea mai avem standard o priză USB, un far nou LED, semnalizări cu LED-uri albe, iar ceasrile circulare ale bordului a fost redesenate.
Există o pleiadă de accesorii și dotări opționale, de la tehnologii inovative la accesorii și culori ce individualizează aspectul motocicletei : Moduri de mers Pro – “Dyna” pentru R nineT și R nineT Pure și “Dirt” pentru R nineT Scrambler și R nineT Urban G/S , DTC (Dynamic Traction Control), engine drag torque control (MSR) și un pachet nou “Comfort” ce vine cu modurile de mers Pro, cruise control, mansoane încălzite.
Pentru cei ce vor să iasă în evidență există întotdeauna colecția Option 719 cu accesorii care mai de care, mai speciale.
[Galerie foto R nineT completă aici]

BMW R nineT family

BMW R 18 Classic este o variantă orientată spre touring, a cruiserului R18 pe care l-am văzut la începutul anului. Același motor “BigBoxer” de 1.802 cmc (cel mai mare motor boxer produs de BMW), care dezvoltă 91 CP la 4.750 rpm și un cuplu uriaș de 158 Nm la doar 3.000 rpm (cu peste 150 Nm fiin disponibili între 2.000 și 4.000 rpm).

R18 Classic vine în plus cu un parbriz, coburi, șa pentru pasager și proiectoare cu LED amplasate de o parte și de alta a farului rotund. Roata față este de 16 inci iar cruise controlul este în echiparea standard. Parbrizul, coburile și șaua pasagerului sunt demontabile.

Lasă un răspuns