Cum stăteam leşinat la terasă într-o sâmbătă caniculară în Bucureşti, am zis ce ar fi mâine dau o tură pe la munte. Îi dau un mesaj lui Bogdan văd ce mai face şi -l întreb dacă are chef ne mişcăm un picmâine de dimineaţă. Norocul meu, Bogdan tocmai ce îşi schimbase motoretă, aşa despre chef nici nu mai avea rost întreb. A rămas vorbim mai pe seară.

Pe la 9pm primesc mesaj afirmativ de la Bogdan, acum mai rămânea alegem traseu. Am zis hai nu ne obosim prea tare, facem ceva prin zonă, lejer. Aveam mai de mult un traseu de „verificat” primit de la unuldintre cititorii noştri, pe la TârgovişteValea LungăCâmpina, şi acum era un bun prilej -l facem. Ne-am întâlnit duminică dimineaţa la 9:30 cu un traseu schiţat foarte sumar în cap, Târgovişte – Moreni – ValeaLungăCâmpinaValea Doftanei – Sinaia – Transbucegiîn ideea dacă e ceva, intrăm pe site ( băiatul care a băgat traseul cu Moreni scrisese foarte detaliat şi zicea ceva de nişte blocuri gri… 🙂 ) .

Am ajuns pe la 10:30 la Târgovişte, am făcut plinul la motorete şi dă-i spre Moreni. Bineînţeles am luat-o aiurea la giratoriul din Moreni, ne-am dus înspre Ploieştitotuşi a fost bine ne-am dat seama rapid.Dacă tot ne-am oprit ne orientăm, am dat dat drumul la GPS în căşti. Fără mi dau seama, am selectat „all roads including unpaved roads” şi de aici ni s-a tras toată distracţia. Am ieşit din Moreni pe un drumcare arăta foarte bine, asfaltat recent, curbe stângadreapta printre case, toate bune şi frumoase până s-a terminat asfaltul. N-a fost o tragedie în primă faza, pentru a fost doar o bucată de 50m. Am mai merspuţin pe asfalt şi ne-am dat seama mergeam într-o direcţie greşită (bine încă aveam semnal la telefon atunci). ne întoarcem la drumul judeţean 710A a trebuit o luăm iar pe macadam, ne-am mai întâlnitdin când în când cu oameni pe jos, cu bicileta, cu căruţătoţi se uitau la noi ca la comedie…si ziceau ca mai e putin pana la asfalt. Într-un final am ajuns la un pod de beton şi am zis doar pe acolo poate fie drumul, au mai urmat vreo 500m de pietriş şi am reuşit în cele din urmă ieşim la şosea… Micul ocol ne-a costat vreo ora, plus ne-a încins bine de tot… Ne-am uitat la kilometraj si la ceas, eram plecati de vreo 3 ore , dar facusem abia 100 de km 🙂

IMG_20160724_122249312După ce am ieşit la şosea am mers blană până la Câmpina. Drumul a fost foarte interesant de la Valea Lungă la Provita, un pic cam îngust pentru gusturile noastre, însă cu multe schimbări de direcţie şi de nivel, bacurbe strânse în coborâre, ba bucăţi de urcare cu serpentine…merită încercat.De la Câmpina am mers pe valea Doftanei spre barajul Paltinul. Drumul a fost foarte, foarte aglomerat, şi foarte prost (asfaltul este plin de gropi şi denivelări). Abia de la Teşila la Comarnic ce am putut mergem într-un ritm mai susţinut. La Comarnic, în orice zi de weekend , circulaţia era dirijată de poliţie, însă nu era foarte aglomerat, mai ales în sensul în caremergeam noi, spre Sinaia.

Ajunşi la Sinaia, după ce am mâncat ceva ne mai refacem forţele am mai poposit un pic vedem câţiva participanţi la etapă de VTM la treaba, după care am urcat pe Transbucegi. Până ajungem la Transbucegi am zis rupem motocicletele în două. Drumul de la ieşire din Sinaia spre Târgovişte, este sub orice critică, mai rău decât macadamul, cel puţin o bucată de vreo 6km, până ajungi faci dreapta spre Transbucegi. Însă am uitat rapid de partea asta când am început urcăm pe Transbucegi. Superb întotdeauna, o plăcere -l faci cu orice motocicletă.

Pe la 5pm am coborât în Sinaia şi ne-am întors la Bucureşti. În final a fost o dumincă reuşită, cu aproximativ 370km făcuţi prin gropi, macadam si asfalt, o duminică cum ar trebui fie toate atunci când eşti pe două roţi.


Lasă un răspuns

Articole similare

Citește

[TEST][Honda][Africa Twin] Adventure Sports în Bucovina

Ne-am întâlnit cu această motocicletă prima oară la Milano, în Noiembrie 2017. Atunci ne-a plăcut foarte mult design-ul ei, având culorile legendarei XRV650, cele două chiar fiind expuse împreună în cadrul standului Honda de la Citește mai mult…

Citește

motoroute.ro @ BMW Motorrad Track Days

A devenit deja tradiție ca o dată pe an, BMW Motorrad România, să-și invite clienţii să testeze modelele mărcii pe circuitul Motor Park de la Adâncata. Cum există diferențe majore între mersul pe stradă și Citește mai mult…

Citește

Alexandru Șcheul, Radauti, SV

În vizita noastră în Bucovina, am avut plăcerea de a-l întâlni pe domnul Alexandru Șcheul, om de afaceri din Rădăuți pasionat de motociclete și avioane. Rar ne-a fost dat să vedem cum pasiunea pentru motociclete Citește mai mult…