Producătorul nipon din Akashi a venit la EICMA cu 5 noutățidintre care cea mai surpinzatoare a fost noul tourer supercharged H2SX.Daca cineva se gândea ce ar ieși din împerecherea unei Ninja H2 cu un Z1000SX, de acum încolo nu trebuie  mai facă exerciții de imaginație pentru  rezultatul final arată ca în imaginea de mai jos.

H2SX
Propulsată de un motor de 998cc supra-alimentat, noua H2SX promite performanțe sportive într-un pachet comod, confortabil. Motorul dezvoltă 210 cai, iar inginerii japonezi se laudă  deși este vorba de un motor supra-alimentat , consumul este unul redus, astfel încât rezervorul de 19L  fie suficient pentru plimbări lungi.

ZX10R SE
altă premieră mondială la standul celor de la Kawasaki a fost lansarea modelului ZX10R SE. Practic Ninja de 1000 a primit niște îmbunătățiri pe partea electronică însă cea mai semnificativă îmbunătățire a venit la suspensii, care acum sunt semi-adaptive.Pe lângă asta, versiunea SE dispune standard de un quick-shifter bidirecțional și de roți forjate Marchesini ce scad greutatea motocicletei, ajungând acum la 208Kg. În rest motorul rămâne cel de pe ZX10RR ce dezvoltă 210cai.

Z900RS si Z900RS Cafe
altă premieră, de data asta doar la nivel european, a fost prezentarea celor două versiuni ale lui Z900RS. Astfel Kawasaki intră în luptă într-un segment unde lucrurile sunt destul de aprinse, categoria sportivelor retro-look. Plecând de la modelul Z900, noile modele, Z900RS și Z900RS Cafe păstrează doar motorul și cadrul , designul fiind complet reinterpretat astfel încât  ne aducă aminte de legendara motocicletă Z1 din anii ’70,dar în același timp amintindu-ne în fiecare clipă  suntem în 2017 totuși. Farul rotund, vintage look, dar cu LED, controlul tractiuni cu două nivele, frânele cu pompă radială sunt doar câteva elemente care ne arată  este vorba despre o motocicletă modernă și performantă.

Această prezentare necesită JavaScript.

Ninja 400
Din nou este vorba de o premieră europeanăîntru cât acest model fusese prezentat cu câteva săptămâni mai devreme la Tokio. Noua Ninja 400 este evoluția firească a motocicletei sportive de cilindree redusăcare în trecut era Ninja de 300cc. Nou motocicletă vine un motor bicilindru ce dezvoltă 45 de cai putere și are o greutate de 168Kg, iar la nivel de design regăsim unele linii ale familiei H2.

Pe lângă aceste noutățila standul Kawasaki am putut admira toate motocicletele comercializate de acesta, Ninja de 650, gama Zet cu Z650,Z900 în varianta standard cât și varianta pentru A2, Z1000, Versys,VulcanS, sau perla coroanei , H2R prezentă atât în varianta simplă (dacă putem -i spunem așacât și în varianta Carbon.

Această prezentare necesită JavaScript.

De asemenea o altă prezență interesantă la standul Kawasaki, au fost și câteva motociclete custom cât și motociclete de curse, printre care și motocicleta campionului mondial de Superbike Johnny Rea.Una dintre cele mai frumoase motociclete din stand a fost un Z650 customizat de către MRS Officina care au reușit  schimbe design-ul inițial și  facă  arate motocicletă ca un flat-tracker veritabil.

Iar pentru a intră și mai bine în atmosfera de la standul Kawasaki,  invităm  urmăriți acest clip:


Lasă un răspuns

Articole similare

Citește

[Jurnal de calatorie] #rideBucovina [1100Km/3 zile]

Ideea acestei plimbări ne-a venit când am auzit prima oară de expoziția de motociclete a domnului Alexandru Scheul, Expo Moto Bucovina, de la Rădăuți. Asta se întâmpla undeva în Decembrie 2017, așa că am pus Citește mai mult…

Teste

[TEST][CAMERĂ VIDEO]GoPro Fusion

În excursia noastră din Bucovina, pe lângă Honda Africa Twin Adventure Sports am testat și o „jucărie” foarte interesantă, care ne-a ajutat să scoatem niște cadre interesante de pe drum, dintr-o perspectivă cu totul nouă. Citește mai mult…

Citește

[TEST][Yamaha][MT-09] Ce se întâmplă cu huliganul după ce-l scoți din oraș

Gama MT este un mare succes pentru Yamaha, de la apariția ei acum mai bine de 4 ani, fiind vândute peste 150.000 de unități . Gama începe cu motociclete de capacitate mică de 125cc și Citește mai mult…