Producătorul nipon din Akashi a venit la EICMA cu 5 noutățidintre care cea mai surpinzatoare a fost noul tourer supercharged H2SX.Daca cineva se gândea ce ar ieși din împerecherea unei Ninja H2 cu un Z1000SX, de acum încolo nu trebuie  mai facă exerciții de imaginație pentru  rezultatul final arată ca în imaginea de mai jos.

H2SX
Propulsată de un motor de 998cc supra-alimentat, noua H2SX promite performanțe sportive într-un pachet comod, confortabil. Motorul dezvoltă 210 cai, iar inginerii japonezi se laudă  deși este vorba de un motor supra-alimentat , consumul este unul redus, astfel încât rezervorul de 19L  fie suficient pentru plimbări lungi.

ZX10R SE
altă premieră mondială la standul celor de la Kawasaki a fost lansarea modelului ZX10R SE. Practic Ninja de 1000 a primit niște îmbunătățiri pe partea electronică însă cea mai semnificativă îmbunătățire a venit la suspensii, care acum sunt semi-adaptive.Pe lângă asta, versiunea SE dispune standard de un quick-shifter bidirecțional și de roți forjate Marchesini ce scad greutatea motocicletei, ajungând acum la 208Kg. În rest motorul rămâne cel de pe ZX10RR ce dezvoltă 210cai.

Z900RS si Z900RS Cafe
altă premieră, de data asta doar la nivel european, a fost prezentarea celor două versiuni ale lui Z900RS. Astfel Kawasaki intră în luptă într-un segment unde lucrurile sunt destul de aprinse, categoria sportivelor retro-look. Plecând de la modelul Z900, noile modele, Z900RS și Z900RS Cafe păstrează doar motorul și cadrul , designul fiind complet reinterpretat astfel încât  ne aducă aminte de legendara motocicletă Z1 din anii ’70,dar în același timp amintindu-ne în fiecare clipă  suntem în 2017 totuși. Farul rotund, vintage look, dar cu LED, controlul tractiuni cu două nivele, frânele cu pompă radială sunt doar câteva elemente care ne arată  este vorba despre o motocicletă modernă și performantă.

Această prezentare necesită JavaScript.

Ninja 400
Din nou este vorba de o premieră europeanăîntru cât acest model fusese prezentat cu câteva săptămâni mai devreme la Tokio. Noua Ninja 400 este evoluția firească a motocicletei sportive de cilindree redusăcare în trecut era Ninja de 300cc. Nou motocicletă vine un motor bicilindru ce dezvoltă 45 de cai putere și are o greutate de 168Kg, iar la nivel de design regăsim unele linii ale familiei H2.

Pe lângă aceste noutățila standul Kawasaki am putut admira toate motocicletele comercializate de acesta, Ninja de 650, gama Zet cu Z650,Z900 în varianta standard cât și varianta pentru A2, Z1000, Versys,VulcanS, sau perla coroanei , H2R prezentă atât în varianta simplă (dacă putem -i spunem așacât și în varianta Carbon.

Această prezentare necesită JavaScript.

De asemenea o altă prezență interesantă la standul Kawasaki, au fost și câteva motociclete custom cât și motociclete de curse, printre care și motocicleta campionului mondial de Superbike Johnny Rea.Una dintre cele mai frumoase motociclete din stand a fost un Z650 customizat de către MRS Officina care au reușit  schimbe design-ul inițial și  facă  arate motocicletă ca un flat-tracker veritabil.

Iar pentru a intră și mai bine în atmosfera de la standul Kawasaki,  invităm  urmăriți acest clip:


Lasă un răspuns

Articole similare

Citește

[Noutăți] BMW a prezentat noile R 1250GS si R 1250RT

Apăruseră de câteva zile anumite zvonuri legate despre nouă motorizare a celor de la BMW pentru modelele R 1250 GS și R 1250 RT cu tehnologia ShiftCam.De aseară însă avem confirmarea venită și cu date Citește mai mult…

Citește

[TEST][Yamaha][SuperTenere][Raid Edition]

În timp ce erau ocupați cu dezvoltarea lui Tenere 700 World Raid , cei de la Yamaha au zis să-i schimbe un pic fața și navei amiral XT1200ZE Super Tenere și să-i adauge cam tot Citește mai mult…

Citește

[TEST][Triumph][Tiger 1200XCa]

În 1936, la International Six Days Trial, motocicletele Triumph Tiger câștigau 3 medalii de aur cu motocicletele Tiger 70, 80 și 90 începand astfel povestea celui mai longeviv adventure tourer. Prima motocicletă adventure tourer modernă Citește mai mult…