Dum. Iun 16th, 2019

[Știri] Dispariție misterioasă din paddockul WSBK de la Motorland Aragon

In acest weekend a avut loc etapa a 3-a din WSBK. Inceputul in forta al celor de la Ducati, prin cele 9 victorii din 9 posibile (incluzand si cursele de Superpole) ale lui Alvaro Bautista, risca sa transforme campionatul intr-un monopol.De la prima cursa, melodia pare sa fie aceeasi, Johhny Rea vaitandu-se si Alvaro Bautista defiland in fata,cu toate ca in weekend diferenta s-a micsorat la „doar” 15secunde in prima cursa, respectiv 6 secunde in a doua.
Daca de obicei atentia este mai mult spre clasa WSBK, in dauna celorlalte doua, un incident in paddockul echipei TEAM TOTH BY WILLIRACE, a facut ca toate privirile sa se indrepte spre clasa WSSP.
Hector Barbera, fost pilot MotoGP, nu a putut lua startul in cursa clasei Supersport , pentru ca i-a disparut motocicleta. Spaniolul in varsa de 32 de ani , duminica dimineata nu si-a gasit motocicleta in paddockul de la Motorland Aragon, ceea ce i-a determinat pe membrii echipei Toth sa informeze politia locala si sa reclame furtul motocicletei.
Abia acum lucrurile devin interesante… Desi echipa Toth Racing a dat initial un comunicat scurt prin care anunta ca din varii motive pilotul lor nu poate lua startul in aceasta cursa, voci din interiorul paddockului spun ca membrii echipei l-ar suspecta chiar pe Hector Barbera. Mai mult, patronul echipei, fostul pilot Imre Toth, a facut in dimineata cu pricina o declaratie pentru Teledesporte cel putin socanta : „Hector nu a vrut sa participe la cursa cu aceasta motocicleta, asa ca a crezut ca este mai bine sa ia motocicleta si sa spuna fanilor si presei ca motocicleta a disparut”

In acelasi timp si Hector Barbera a lansat un comunicat de presa in care vorbeste despre lipsa fondurilor la echipa, cauzata de renuntarea sponsorului principal, lucru ce l-a fortat sa participe cu piese foarte uzate in Australia si Tailanda si din motive de siguranta pentru ceilalti participanti la cursa, intentioneaza sa paraseasca echipa.
Faptul ca Hector a avut o perioada mai dificila in ultimul timp , dupa ce in 2018 a fost concediat de la echipa de Moto 2 HP40 Pons, din cauza faptului ca a fost depistat conducand sub influenta alcoolui, iar in urma cu cativa ani mai fuseste arestat pentru conducere fara permis si pentru violenta domestica, au facut sa apara tot felul de speculatii in presa iberica.

In ajutorul sau a venit Oriol Vidal, inginerul de telemetrie, care a publicat o declaratie extinsa asupra situatiei de la echipa maghiara. Dupa spusele lui, a fost o diferenta majora intre asteptari si realitate. Convins sa se alature unui proiect interesant pentru castigarea titlului WSSP, el spune ca a gasit o motocicleta de strada cu carene de circuit,ce a necesitat eforturi uriase.Mai mult, au fost mintiti de la o cursa la alta ca alte piese vor veni,insa in realitate au trebuit sa se descurce cum au putut. Nimeni nu a vazut niciun euro de la inceputul acestui sezon, mai spune el si in acelasi timp, date fiind conditiile, ii intelege pozitia lui Hector Barbera de a refuza de a participa la cursa de pe „teren propriu”.

Insa dupa toate aceste declaratii mai ramane un singur lucru de aflat: Cine a luat motocicleta ? Dat fiind faptul ca o plangere la politie a fost facuta, urmeaza probabil la finalul anchetei sa aflam raspunsul. Este cam dificil sa scoti o motocicleta din paddock fara sa fii vazut de camere.

Lasă un răspuns