Despre ICON
Când zici Icon te gândești la show, la agresivitate, la stunt, la street fight. Firma a luat naștere în 2002, în Portland,Oregon fiind înființată de câțiva motocicliști pasionați, care au plecat la drum cu ideea de a creea echipament moto de protecție având în minte experiențele lor neplăcute cu asfaltul.Deși inițial au fost orientați către performanțe sportive, datorită asocierii cu rideri de stunt ca Ernie Virgil sau Jason Britton, și a clipurilor promoționale foarte agresive, Icon și-a creat o imagine de echipamente pentru „huligani”, pentru motocicliști gata să „domine” străzile orașelor, așa cum le place chiar lor să zică. Ce este de precizat despre această firma, este faptul că ei sunt o firma mai mult de design și marketing, producția fiind asigurată de firme subcontractoare. Astfel firma propriu-zisă nu este foarte numeroasă, păstrând un nucleu de motocicliști care se ocupă de testarea și R&D să zicem.

Despre blugii ICON Hooligan
Caracteristicile pantalonilor(așa cum sunt prezentate de către producător):
-DENIM DURABIL
-GENUNCI INTARITE CU MATERIAL ARAMID, REZISTENT LA ABRAZIUNE
-CULOARE ALBASTRU/GRI
-PROTECTII DETASABILE
-STYLE Sport-Riding
-PROTECTII DE GENUNCHI CERTIFICAT CE

Experiență personală
Eram în căutarea unor blugi cu care să pot să merg la serviciu fără să iasă în evidență prea mult și care să ofere și o protecție superioară unor pantaloni normali. Mi-a plăcut la ei faptul că erau simpli, fără plastice, fără extravaganțe, arătau ca niște blugi normali, singura diferența fiind că au un fermoar pe lateral pe unde se introduc și se scot protecțiile. La momentul respectiv nu am găsit să cumpăr de la un magazin local, așa că după ce m-am uitat la câteva reviewuri pe net pentru am face o idee legată de mărime, am dat comandă la un magazin online. La momentul respectiv au fost în jur de 100euro. După ce m-am măsurat și ce am mai citit reviewuri, mi-am comandat mărimea 34, deși în mod normal port 32 la blugi, am zis să nu am surprize, să mă strângă. Ce trebuie să știți legat de mărime și croiala lor, este că sunt mai „american fit” să zic așa, un pic relaxed și sunt destul de lungi. Asta pentru că sunt făcuți în ideea de ai suflecă jos, pe interior având o bandă reflectoizanta la cusături. În cazul meu, la 185 și 97kg (în prezent) îmi vin perfect. Am făcut mențiunea în prezent, pentru că atunci când i-am luat prima oară erau un pic largi la burtă, între timp am rezolvat problema asta 🙂 .
Blugi sunt foarte comozi, protecțiile stau unde trebuie pe genunchi, nici nu le simt. Marele avantaj al fermoarelor de la genunchi, este că după ce ai ajuns la serviciu poți să scoți protecțiile ca să nu arăți ca și când ai avea apă la genunchii și le pui la loc înainte să pleci.
Protecțiile amortizează foarte bine impactul, spun asta pe testate, am reușit să gust asfaltul îmbrăcât cu acești pantaloni, fiind proiectat de o mașină chiar cu genunchii pe o bordură. Îmi aduc aminte atunci când mă aflam în aer și mă rugăm să țină protecțiile. N-am pațit nimic în urmă acelui accident, și nici pantalonii, doar câteva cusături în zona genunchiului care s-au rupt, dar pe care le-am lăsat așa că semn de bună purtare.
I-am purtat 3-4 sezoane, atât în oraș, cât și la plimbări prin țară. Probabil m-ați văzut cu ei în foarte multe clipuri, fiind foarte comozi.

În acest timp ce am observat este că s-au decolorat foarte tare și acest lucru l-am observat abia când un prieten și-a cumpărat o pereche nouă. Puse una lângă cealaltă, cele două perechi, se vede foarte bine diferența de nuanță.

Părerea mea
Eu personal am fost foarte mulțumit de acești blugi. De aceea i-am recomandat mereu prietenilor mei, mai mult, de aceea mi-am mai cumpărat recent o pereche, de data aceasta pe albastru. Între timp acest model a fost scos din catalogul celor de la Icon, nu mai sunt în producție, dar încă îi mai puteți găsi la diverse magazine online, de obicei la reduceri. Prețul lor normal este în jur de 100euro/$, ca știți dacă îi găsiți la un magazin la reduceri dacă prețul chiar este redus.


Lasă un răspuns

Articole similare

Citește

motoroute.ro @ BMW Motorrad Track Days

A devenit deja tradiție ca o dată pe an, BMW Motorrad România, să-și invite clienţii să testeze modelele mărcii pe circuitul Motor Park de la Adâncata. Cum există diferențe majore între mersul pe stradă și Citește mai mult…

Citește

Alexandru Șcheul, Radauti, SV

În vizita noastră în Bucovina, am avut plăcerea de a-l întâlni pe domnul Alexandru Șcheul, om de afaceri din Rădăuți pasionat de motociclete și avioane. Rar ne-a fost dat să vedem cum pasiunea pentru motociclete Citește mai mult…

Citește

Expo Moto Bucovina

În plimbarea noastră prin Bucovina am ajuns într-un loc cu adevărat incredibil, un loc care cu greu îți vine să crezi că există la noi în România și unde odată ajuns nu-ți mai vine să Citește mai mult…