Dupa o perioada in care tot mai multi producatori au intrat pe zona de retro-look, acum segmentul scramblerurilor pare sa devina noul camp de lupta.Cu mai putin de doua saptamani pana la EICMA, Triumph a prezentat ieri, noile Scrambleruri de 1200. Cele doua versiuni, XC si XE, par sa fie un adversar redutabil pentru Ducati Scrambler 1100, avand in vedere toate gadgeturile care vin sa acompanieze motorul de 1200cc Boneville Twin.
Cei de la Triumph zic ca ambele versiuni sunt „the real deal”, capabile atat pe strada cat si pe off-road, versiunea XE fiind mai inclinata sa stea mai mult in afara strazii, in afara de modul extra Off-road Pro, avand si cateva modificari cum ar fi bascula mai lunga fata de XC.
Motorul folosit, intalnit si pe alte modele Triumph, a fost tunat sa aibe cuplu de la turatii mai joase, acum are 110Nm @ 3.950rpm si dezvolta 88,7cp @ 7400rpm. Acelasi motor pe Thruxton are nevoie de aproximativ 5000rpm ca sa ajunga la un cuplu similar.
Acum ce este un pic contradictoriu cu look-ul retro este abundenta de gadgeturi si tehnologii moderne folosite, care pana acum eram obisnuiti sa le vedem in segmentul adventure premium. Desi par mofturi si te-ai descurca si fara ele, cu siguranta este foarte placut si util sa le ai. Dintre acestea amintim, deja banalul keyless go, capabilitatea de a conecta prin bluetooth si controla din joystickul de pe ghidon un GoPro(premiera absoluta), posibilitatea de a avea navigatie Google Maps de pe un smartphone direct pe displayul color TFT al motocicletei si in plus de a controla muzica de pe smartphone din comenzile motocicletei, priza de 12V, USB charger, lumini full LED, cruise control,5 moduri de mers in varianta XC, 6 (+Off Road Pro) in varianta XE, si tot varianta XE are si cornering ABS si cornering Traction Control.

Acum abia asteptam sa vedem pe viu aceasta motocicleta la Milano la EICMA si apoi pe strada.


Lasă un răspuns

Articole similare

Citește

[EICMA 2018] Arc Vector

Ceea ce ne place cel mai mult la EICMA este faptul că poți să te plimbi pierdut prin pavilioane și să dai peste un stand mai retras, care nu are foarte multe motociclete expuse , Citește mai mult…

Citește

Ce am văzut la EICMA 2018

Anul acesta am fost pentru a doua oară la EICMA. Dacă anul trecut ne-a dat complet peste cap primul contact, de data aceasta am venit cu un plan bine făcut. Ne-am notat standurile pe care Citește mai mult…

Citește

[EICMA 2018] Standul Honda

Ca și anul trecut, Honda a avut unul dintre cele mai mari standuri de la EICMA, aici putând fi găsită absolut toată gama, de la simpaticele Monkey și SuperCube, la motocicletele de strada,motocross, enduro, întreaga Citește mai mult…