sâm. Sep 26th, 2020

[TEST]#intheCity…și în afară, cu Yamaha T-Max 560 2020

Lansat prima dată în anul 2001, T-MAX este cel mai performant maxi-scuter produs de Yamaha. Până acum au fost vândute 275.000 de exemplare, majoritatea în zona mediteraneană, unde s-a dezvoltat un adevărat cult al acestui model. Modelul 2020, cea de-a a 7-a generație, a crescut în cilindree și putere.

Fișa tehnică Yamaha TMAX 560 model 2020
Motor în 4 timpi cu doi cilindri paraleli, răcit cu lichid, DOHC, patru supape pe cilindru, sistem Ride-by-wire (YCC-T)
Capacitate cilindrică: 562 cc, cursă și alezaj: 70,0×73,0 mm
Raport de compresie: 10.9:1
Putere maximă: 35 kW (46,7 CP) la 7500 rpm
Cuplu maxim: 55,7 Nm la 5250 rpm
Ride by Wire cu D-Mode : Touring si Sport
ABS dual channel
Traction Control ce poate fi dezactivat.
Keyless Smart Key
Ambreiaj acționat hidraulic
Transmisie finală acționată prin curea
Cadru din aluminiu turnat sub presiune
Suspensia față: furcă telescopică hidraulică inversată Ø 43 mm
Frână față: dublu disc Ø 267 mm, frână spate: disc Ø 282 mm
Anvelope radial tubeless, față: 120/70-15, spate: 160/60-15
Lungime: 2200 mm, ampatament: 1500 mm, gardă la sol: 125 mm
Înălțime la şa: 800 mm
Masă la plin: 213 kg
Capacitate rezervor: 15 ltr.
Consumc declarat in ciclul WMTC: 4.8L/100Km (*in testul nostru 5.2%)
Pret de baza cu TVA :11,690 €.

Scuterul testat a fost pusă la dispoziție de firma Motodynamics, importator autorizat Yamaha în România.

Lasă un răspuns