[Modele Noi 2019] Gama Adventure de la Honda
Anul trecut am început sezonul cu o plimbare în Bucovina de aproximativ 1600Km în care am avut cu noi o Africa Twin în varianta Adventure Sports. Atunci părerile au fost împărțite, Alex a zis că la momentul acela este cea mai bună motocicletă adventure, eu am fost mai rezervat, nefiind fan al acestui segment, roată de 21” pe asfalt mi-a dat ceva bătăi de cap până m-am adaptat, Iulian a fost impresionat de cutia DCT, iar lui Vlad i-a plăcut atât de tare, încât în tură noastră de toamna, #RideDacica, a venit tot cu ea. Părerea noastră completă despre varianta Adventure Sports o gășiți aici.
Pentru 2019 cele două versiuni,1000CRFL și CRF1000L2 (Adventure Sports), au mai primit două noi culori. Acum avem o schemă de culoare pe gri-argintiu pentru Adventure Sports și pentru versiunea standard o nouă combinație albastru(predominant)/roșu/alb , care duce un pic cu gândul la ediția aniversară din 2018. În rest același motor versatil de 998cc cu doi cilindrii în linie ce dezvoltă 95cp@7.500 și 98Nm@6.000, controlat prin ride-by-wire și acompaniat de traction control,abs și 4 moduri de mers.
Prețurile pentru Africa Twin încep de la 12.990EUR pentru varianta standard cu transmisie manuală.
Acum noi știm că pentru o aventură nu ai nevoie neapărat de motociclete mari, și asta știu și cei de la Honda. Așa că pentru cei ce doresc o motocicletă practică, ușor de utilizat zi de zi ,dar care la sfârșit de săptămâna vor să evadeze și să descopere locuri noi,producătorul japonez a făcut NC750X. Când realizezi că rezervorul este de fapt un spațiu generos de depozitare (încape o cască full-face) , îți dai seama că motocicleta asta a fost făcută în primul rând să fie practică. De aceea a avut și un așa success în Europa. Motorul de 745cc dezvoltă 55CP @6.250rpm și 68NM@ 4.750rpm, într-un mod foarte liniar și poate fi cuplat atât la o cutie de viteză automată sau una manuală, iar X-ul din nume înseamnă că este orientată și spre drumuri mai grele, mai fără asfalt și asta se vede și din garda la sol de 165mm. Prețul pentru această motocicletă începe de la 7.490€.
Iar pentru cine caută ceva și mai mic și mai voinic, există CB500X. Inspirat de Africa Twin, noul CB500X este o motocicletă pentru cuceritorii de drumuri, ce îmbină liniile neîmblânzite cu o postură agresivă și o cursă plină de confort. Modelul este propulsat de un motor puternic, agil și eficient, perfect pentru explorare, cu 47 CP și cuplu maxim de 43 Nm @ 6500 rpm, cu accelerație îmbunătățită. Înălțimea saii este de 830 mm, oferind o poziție relaxată cu vizibilitate și control excelente. Proiectat pentru a face față oricărui tip de teren, noul CB500X este echipat cu o roată față mărită la 19″, gardă la sol îmbunătățită pentru teren accidentat, cadru-diamant de oțel, ghidon cu flexibilitate mărită pentru manevrabilitate. Modificările nu sunt însă doar de design; cu o suită modernă de tehnologii cum ar fi ambreiajul anti-alunecare, display LCD intuitiv, iluminare full-LED, frână puternică cu 2 pistoni și ABS cu dublu canal. Rezultatul este un vehicul care te poate duce oricând acolo unde vrei să ajungi. Prețul de pornire pentru noul CB500X este de 6.790EUR.
Mai multe informații despre toate modele Honda comercializate la noi în țară gășiți pe site-ul importatorului oficial : www.honda-moto.ro.