[Motociclete noi][2020] Triumph Tiger 900
Triumph tocmai ce si-au imbogatit gama de motociclete cu 5 versiuni ale noului Tiger 900: Tiger 900, Tiger 900 GT, 900 GT Pro, 900 Rally, and 900 Rally Pro . Dupa cum sugereaza si numele, variantele GT si GT Pro sunt orientate spre touring, in timp ce Rally si Rally Pro sunt orientate pentru off-road.
Cu ce vine nou Tiger-ul 900?
In primul rand cu un motor de 900cc, care respecta normele Euro5:
– 10% mai mult cuplu decat generatia anterioara, avand acum un cuplu maxim de 87Nm la 7,250rpm
– curba de putere diferita, avand mai multa putere mai ales la turatii medii, insa puterea maxima ramane la 94cp.
– ordine noua de aprindere a pistoanelor 1,3,2 care ar trebui sa-i dea un caracter aparte
– pana la *6 moduri de mers: Rain, Road, Sport, Off-Road, Rider-configurable, and Off-Road Pro.
Rally Pro: Rain, Road, Sport, Off-Road, Rider-configurable si Off-Road Pro
GT Pro: Rain, Road, Sport, Off-Road siRider-configurable
Rally and GT: Rain, Road, Sport si Off-Road
Tiger 900: Rain si Road
– cadru trellis nou mai usor si un subcadru prins, nu sudat. Noul cadru ajuta Tiger-ul 900 sa piarda aproximativ 5Kg in greutate fata de generatia anterioara.
– rezervor de 20L pentru o autonomie mai mare
– modelul baza si variantele GT vin cu suspensii Marzocchi cu o cursa de 180mm pe fata,respectiv 170mm pe spate, insa doar GT-ul are suspensiile complet ajustabile,iar varianta GT Pro are suspensiile ajustabile electronic oferind 9 nivele de amortizare de la soft(Comfort) la hard(Sport).
– Variantele Rally si Rally Pro vin cu suspensii complet ajustabile de la Showa care beneficiaza de o cursa marita: 240mm pe fata, 230mm spate, insa nu exista varianta controlata electronic pentru aceste versiuni.
– franele sunt probabil cele mai bune din aceasta gama, avand pe fata etrieri monobloc Brembo Stylema cu 4 pistonase pe discuri de 320mm, iar pe spate etrier cu un singur pistonas impreuna cu un disc de 254mm
– ABS-ul este standard, iar variantele GT si Rally dispun si de un IMU dezvoltat impreuna cu cei de la Continental ce face posibila existenta cornering ABS-ului si cornering traction controlului.
– nou display de 7” TFT (doar pe GT & GT Pro, Rally & Rally Pro)
– noul My Triumph connectivity system care permite controlul telefonului si GoPro-ului din comenzile motocicletei
– Triumph Shift Assist (quickshifter bidirectional pentru GT Pro si Rally Pro)
– spatiu securizat pentru telefonul mobil cu incarcare USB
– si bineinteles, asa cum ne-au obisnuit cei de la Triumph, toate versiunile de Tiger 900 vin si cu o tona (peste 65) de accesorii
– Pretul noului Tiger 900, pentru varianta de baza, incepe de la 11.800Eur( *in Italia, inca nu stim ce pret va avea in Romania)