#motoRouteInTheCity: Kymco DT X360 [Longterm update: Rodajul]

#ScuterUpdate Kymco DT X360:
– în sfârșit am terminat rodajul 🥳
Zic în sfârșit, pentru că a fost destul de agasant să merg cum zice în cartea lui : 300km…max 80km/h (am ieșit și în afara orașului vreo 60km) , fără accelerări bruște, fără turatii constante…
– aproape tot rodajul l-am făcut cu un plin, în momentul când s-a aprins rezerva și am alimentat, făcusem 270km
– la realimentare am pus 10,5L => un consum mediu de ~ 3,9% (aproape jumătate din cât consumă Rebelul 1100DCT pe care l-a înlocuit la deplasările urbane)
– în perioada asta a văzut și un pic de macadam, drum forestier…și este ce trebuie pentru deplasările „la țară”. Nu l-aș lua la Roadbook Experience, cursa suspensiilor e scurtă și nici garda la sol nu e foarte ofertantă, dar un drum județean neasfaltat îl mănâncă lejer.
– au început și amortizoarele spate să se lase și să devină mai confortabile la denivelări bruște. Înainte să iau decizia de a-l cumpăra, mi s-au părut cam dure amortizoarele spate, chiar și cu reglajul pe 5 nivele. Când am mai dat o tură cu cel de test care trecuse de 400km, am văzut că între timp deveniseră mult mai flexibile, ceea ce m-a convins și acum încep și la mine să fie mai prietenoase.
– spațiu de depozitare aș zice că e potrivit pentru treburile cotidiene, încap doua căști jet lejer, ar încăpea și doua full face, dar depinde de mărime. Mie îmi încape un Shoei Glamster XL (care are o carcasa destul de compacta) + o cască open face.

Totuși mi se pare un pic îngust, 2cm în plus dacă avea pe fiecare parte era perfect, așa am un singur ghiozdan de laptop care încape perfect, restul trebuie să le forțez.
– timp salvat în trafic…cam 20% față de o motocicletă normală și 45% față de mașină. Același drum până la birou care îl fac în 25-45min cu mașina, acum îl fac în 12-18min.
Urmează revizia de 1000Km, după care o să revin cu un clip detaliat . Până atunci dacă aveți vreo întrebare, vă stau la dispoziție.