noiembrie 5, 2024

[motoȘtiri-Specificații&Galerie Foto/Video] 2021 Honda CMX1100 REBEL

Existau de mult timp speculații că anul viitor vom avea un Rebel „mare” ce folosește motorul de 1100cc de pe Africa Twin și vă spusesem despre asta aici.
Însă între timp ne-am luat cu altele, atenția ne-a fost furată cu multitudinea de lansări pentru gama 2021 Honda , încât am uitat că cei de la Honda lucrau de zor la revenirea în segmentul cruiserelor de mare capacitate.
Și iată-ne luați prin surprindere de lansarea noului Rebel CMX1100, care vrea să fie după vorbele celor de la Honda „un mix de estetică clasică și tehnologie de ultimă generație”.
Deși la prima vedere pare să fie doar un Rebel CMX500 mărit, sub aspectul acesta clasic întâlnim un pachet tehnologic impresionant, la care nu te-ai aștepta în acest segment. Motorul bicilindru de 1084cc provenit de la CRF1100L Africa Twin, este controlat printr-un sistem Throttle By Wire (TBW) care vine standard cu 3 moduri de mers(Standard, Rain, Sport) plus încă unul customizabil în funcție de dorințele rider-ului ( se poate selecta nivelul de putere, traction controlul și frână de motor). Puterea maximă de 87cp@7,000rpm și cuplul de 98Nm@4250rpm sunt controlate de un sistem de traction control cu 3 nivele – HSTC.

Mai mult există chiar și un sistem de wheelie control și pentru că vorbim despre un cruiser, nu putea să lipsească cruise controlul. Opțional motocicleta poate fi comandată cu o cutie DCT, fiind astfel primul cruiser din lume cu o cutie semi-automată. Frânarea este asigurată de un singur disc pe față de 330m în colaborare cu un etrier cu 4 pistonase, montat radial, în timp ce pe spate avem un etrier cu un singur pistonas pe un disc de 256mm. Motocicleta vine cu ABS, însă varianta standard cu două canale, nu avem un sistem de cornering ABS asemenea cu cel de pe Africa Twin, Rebelul 1100 ne având o platforma IMU.

Honda CMX1100 Rebel a fost proiectată de la început ca o motocicletă cu personalitate dublă. Pe de o parte este motocicleta cu care ieși la o tură liniștită, să admiri peisajele și să te bucuri de senzația pe care ți-o dă un astfel de cruiser, dar este în același timp motocicleta ce poate deveni brusc agilă și cu chef de joacă.
„Rebelul mare” împărtășește caracteristicile prietenoase ale surioarei mai mici de 500, având o șa joasă la 700mm ce face ușoară manevrarea pe loc a celor 223kg (*la plin). Similar cu Rebelul de 500 este și farul rotund cu LED, cât și gama variată de accesorii, ce poate tranforma motocicletă în ton cu personalitatea fiecărui posesor.


Motocicleta va fi disponibilă la dealerii Honda din România începând cu primăvară anului viitor în 2 variante de culoare: Bordeaux Red Metallic și Gunmetal Black Metallic. Deocamdată nu a fost comunicat prețul pentru România, știm că în Anglia prețul de pornire este de £8,999, însă foarte probabil în următoarele zile prețul pentru România va dispobil pe site-ul honda-moto.ro

Lasă un răspuns

Please disable your adblocker or whitelist this site!