[motoȘtiri-Specificații&Galerie Foto] Aprilia lansează noul Tuono 660

Tuono 660 este fratele mai mic al legendarului Tuono 1100 și totodată fratele noii Aprilia RS660, cu care împarte o mare parte dintre soluțiile tehnologice sofisticate. Ambele noi modele împărtășesc același concept: o motocicletă cu un raport putere/greutate excelent (*Tuono 660: 95cp/183Kg) la un preț accesibil, o caracteristică ce se traduce prin distracție pe șosea pentru toată lumea. Tuono 660 se adresează noilor motocicliști, fiind disponibilă și în varianta de 35kW dar mai ales celor ce vin de pe motociclete mai mici și vor o creștere de capacitate și putere.

Astfel cei de la Aprilia încearcă să se evidențieze în segmentul nakedurilor sportive de clasă medie, cu o motocicletă ușoară și puternică care vine la pachet cu un set impresionat de ajutoare electronice: Ride-by-wire, Moduri de mers, hărți de putere, cornering ABS+Traction Control, Anti Wheelie, Cruise Control, Engine Brake, ecran TFT. Cele 5 moduri de mers (3 pentru stradă și două pentru circuit) pot fi customizate de către rider.

Tuono 660 combină puterea ușor controlabilă cu greutatea redusă, pentru o performanță excelentă pusă la dispoziția tuturor, indiferent de experiență. Acest lucru este posibil printr-un șasiu rafinat și un pachet electronic derivat direct de la Tuono V4, rezultatul fiind o motocicletă ce îmbrățișează sportivitate, versatilitate, distracția și în același timp siguranța.

Spre deosebire de RS660, Tuono este mai orientat către utilizarea zilnică , în primul rând datorită ergonomiei diferite, pilotul având o poziție mai dreapta decât pe varianta sportivă RS.

Tuono 660 va fi disponibil în trei variante de culori: Concept Black, Iridium Grey și atractivul Acid Gold, deja popular pe RS 660.


Prețul de pornire la care va fi disponibila în România la TheBikeHub, importatorul oficial Aprilia, cat si in reteaua dealerilor este : €9.860 euro cu TVA.

Specificatii:
Motor : 659 cc, doi cilindri paraleli cu patru supape pe cilindru, 4 timpi, racire cu lichid, DOCH

Raport compresie: 13.5: 1

Putere maxima : 100 hp (73.5 kW) la 10,500 rpm

Cuplu maxim: 67.0 Nm (6.83 kgm) la 8,500 rpm

Pornire: Electric

Cutie viteze: 6 trepte cu Aprilia Quick Shift (AQS) up-and-down system

Ambreiaj: multi-disc in baie de ulei cu sistem anti-hopping

Transmisie finala: Lant cu raport transmisie 17/43

Harti electronice platforma cu 6 nivele, APRC ce include:

ATC (traction control),

AWC (wheelie control),

AEB (engine brake),

AEM (engine map),

ACC (cruise control);

5 moduri de condus (Road and Track, 3 fixe si 2 customizabile)

Cadru: Aluminiu cu grinzi duble si parte spate detasabil

Suspensie fata: Kayaba upside down fork ∅ 41 mm cu contra arc de alumiu si suporti de fixare etrieri radiali. Reglabili compresie si preincarcare a arcului. Cursa 120mm

Suspensie spate: Brat oscilant din aluminiu, monosoc reglabil: compresie si preincarcare. Cursa 130mm

Frana fata: Dublu disc diametru 320mm, etrieri Brembo cu patru pisoane opuse ∅ 32mm. Pompa radiala cu furtun cu insertie metal.

Frana spate: disc diametru 220mm, etrieri Brembo cu doua pistoane separate ∅ 34mm. Pompa cu furtun cu insertie metal.

ABS; ABS Cornering multimap

Jante: aluminiu Fata: 3.5 “X17” Spate: 5.5 “X17”

Anvelope: radiale tubeless fata 120/70 ZR 17 spate: 180/55 ZR 17 (alternativ 180/60 ZR17)

Dimensiuni: intre roti : 1370 mm; Lungime: 1995 mm; latime: 745 mm; inaltime sa : 820 mm

Greutate : 183 kg cu lichide, ( 169 kg la gol)

Consum : 4.9 litri / 100km

CO2 emissions: 116 g /km ; Omologare E5

Capacitate rezervor : 15 litri ( include 4 litri rezerva)

.

Lasă un răspuns

Please disable your adblocker or whitelist this site!