ianuarie 13, 2025

#motoȘtiri: Noua Vespa GTV 2023

NOUL VESPA GTV, STILUL VESPA NU A FOST NICIODATĂ ATÂT DE SPORTIV
VESPA GTV ESTE COMBINAȚIA EXTRAORDINARĂ DE LEGENDĂ ȘI
MODERNITATE: FARUL COBORÂT ȘI GHIDONUL TUBULAR EXPUS SE COMBINĂ
CU FINISAJE SPORTIVE ȘI UN PACHET DE ECHIPAMENTE HI-TECH
INSTRUMENTE DIGITALE NOI, LUMINI LED COMPLETE ȘI SISTEM FĂRĂ CHEIE.
PROPULSAT DE UN MOTOR DE 300 HPE CU PESTE 23 CP, CEL MAI PUTERNIC
MONTAT VREODATĂ PE O VESPA
De la debutul său în 2006, Vespa Gtv a fost ambasadorul celui mai pur clasicism din
familia Vespa datorită utilizării „faro basso” (faruri joase), poziționate pe apărătoarea de
noroi din față, și ghidonul tubului metalic expus, ambele amintind de stilul celor mai iconice
modele.
În 2023, Vespa Gtv apare într-o versiune complet revoluționară, păstrând asemănările
must-have cu originile legendei, dar combinându-le cu un pachet de echipamente
tehnologice ultra-moderne și finisaje sportive fără precedent. Rezultatul este o combinație
extraordinară de tradiție și modernitate, clasicism și îndrăzneală, care se reunesc în cea
mai sportivă Vespa autentică din toate timpurile.
Noua Vespa Gtv este propulsată de motorul monocilindru de 300 hpe (High Performance
Engine), cu sincronizare cu 4 supape, răcire cu lichid și injecție electronică. Acreditat cu o
putere de 17,5 kW (23,8 CP), este cel mai performant motor montat vreodată pe o Vespa.
Un stil autentic, și mai sportiv
Noua Vespa Gtv evoluează sub semnul sportivității și include îmbunătățirile stilistice
semnificative introduse pe noua gamă GTS, cu finisaje și mai migăloase și o calitate a
construcției care se ridică la niveluri nemaiatinse până acum.
Blocurile de lumină sunt acum complet LED, inclusiv farurile joase caracteristice, în timp
ce noile instrumente păstrează forma circulară elegantă, dar acum sunt complet
digitale, o soluție care vă permite să profitați de caracteristicile oferite de sistemul de
conectivitate Vespa MIA, disponibil ca accesoriu.
Instrumentarul este conectat la ghidon folosind un suport offset original și este înconjurat
de un carenaj superior cu aspect agresiv, cu dimensiuni reduse și o inspirație clară de
curse. Manipulat de trei fante orizontale, este vopsit pentru a se potrivi corpului. Carenajul
superior de culoare portocalie, disponibil ca accesoriu separat, conferă Vespa Gtv un
aspect și mai îndrăzneț.
În centrul scutului pentru picioare, inconfundabila „cravată” are fante laterale sportive
și este îmbunătățită de decorațiunile cu margini portocalii. Designul jantei roții cu cinci spițe
este, de asemenea, nou, vopsit în negru mat, cu grafică portocalie pe canal.
Un alt element distinctiv al Vespa Gtv este șaua monopost în două tonuri, cu aspect
de curse, și partea din spate care este pregătită pentru o culoare rigidă a capacului,
codificată pentru a se potrivi cu caroseria care amintește de carenajul tipic de pe
Vespas de competiție. Husa este disponibilă ca accesoriu separat și este detașabilă. În
orice caz, scaunele sunt aprobate pentru două persoane și au o mulțime de spațiu
confortabil, caracterizat printr-un model tehnic special și termolipire orizontală, încadrată
de cusături portocalii contrastante.
Aspectul general al Vespa Gtv iese în evidență pentru ornamentele negre mate care
caracterizează ansamblul farurilor joase și stopurilor spate, profilul de-a lungul perimetrului caroseriei, mânerul de prindere și suporturile pentru picioare pentru pasageri, capacul
tobei, oglinzile retrovizoare, suportul și cadrul instrumentelor.
Noua Vespa Gtv este disponibilă în cele două scheme de culori, Bej Avvolgente Opaco
și Nero Convinto, cu grafică portocalie contrastantă pe carenajul frontal și pe părțile
laterale.
Echipamente hi-tech
Vespa Gtv îmbrățișează tehnologia și vocația de a călători tipică evoluției extrem de
recente a familiei Vespa Gts – faimosul „Vespone”. Prin urmare, ergonomia este
ergonomia perfectă Vespa, îmbunătățită de confortul și corpul său mare. Scaunele sunt
naturale și permit controlul total al vehiculului și confort absolut chiar și pe distanțe lungi.
Confortul și caracterul practic sunt evidențiate prin introducerea sistemului fără cheie,
care permite pornirea contactului fără a fi nevoie de o cheie tradițională. Pe scutul
piciorului din spate, comutatorul clasic cu cheie de contact este înlocuit cu un buton
practic. Pentru a porni vehiculul, pur și simplu apăsați-l și rotiți-l în poziția ON. Motorul
pornește în mod obișnuit, folosind butonul situat pe blocul de comenzi din dreapta.
Adoptarea unei noi instrumente LCD permite afișarea unei game detaliate de informații
despre călătorie (viteza maximă, viteza medie, consumul de curent, consumul mediu,
autonomia și starea de încărcare a bateriei), precum și toate notificările referitoare la
apeluri, mesaje și muzică, dacă vehiculul este conectat la smartphone utilizând VESPA
MIA (disponibil ca accesoriu separat).
Acesta vine standard cu un port USB, situat în compartimentul de depozitare în scutul din
spate al piciorului, în timp ce compartimentul spațios de sub scaun are un covor.
În ceea ce privește siguranța, acesta este dotat standard cu control electronic al
tracțiunii ASR și sistem de frânare antiblocare ABS.

Lasă un răspuns

Please disable your adblocker or whitelist this site!