[motoȘtiri] Noul Yamaha MT-07 – Dawn of a New Darkness

Cu cât de apropiem de EICMA 2024, se intensifică anunțurile modelelor noi pentru 2025.

Ieri, Yamaha a prezentat noul MT-07, care a primit un refresh substanțial, cu un nou design și un nou pachet electronic asemănător cu cel al fratelui mai mare MT-09.

Mai mult, noua variantă va putea fi comandată inclusiv cu sistemul Y-AMT, cutia de viteze automată a celor de Yamaha, chiar și în această varianta noul MT-07 cântărind doar 183Kg.

Acest anunț mai este interesant dintr-o altă perspectiva, pentru că fiind vorba de un model cu motorizarea CP2, împărtășită și de Tracer 7 și Tenere 700, este foarte probabil în zilele următoare să vedem niște versiuni complet noi și pentru acestea.

Mai jos găsiți comunicatul de presă integral al celor de la Yamaha, ce prezintă noutățile cu care vine MT-07 2025.

MT-07 care definește clasa beneficiază de mai multă tehnologie, mai multe specificații și chiar mai mult stil

Fiind motocicleta care a redefinit clasa naked cu doi cilindri la lansarea sa în 2014, Yamaha MT-07 se numără printre cele mai bine vândute motociclete din Europa de peste un deceniu.

Îmbrățișând filosofia „Dark Side of Japan”, MT-07 a condus industria cu stilul său futurist și un motor plin de cuplu care a câștigat legiuni de fani în întreaga lume. Aspectul îndrăzneț și chiar radical al seriei MT a inspirat o nouă generație de motocicliști să se urce pe două roți și să experimenteze o exaltare pe care numai cei din comunitatea MT o înțeleg.

Pentru 2025, Yamaha pare să fie din nou deschizătorul de drumuri din categorie, întâmpinând cel mai nou membru al familiei MT cu un aspect nou, specificații și mai bune și opțiunea unei versiuni echipate Y-AMT.

În timp ce stilul agresiv al seriei MT de la Yamaha a făcut-o să iasă în evidență, succesul MT-07 a venit întotdeauna din experiența de pilotaj. Primul MT-07 a avut un succes instantaneu datorită combinației dintre greutatea sa redusă și natura jucăușă a motorului CP2 de primă generație, iar acest caracter care induce zâmbetul este ceea ce face din MT-07 un simbol al zilelor noastre. Aceste componente rămân inima modelului MT-07 2025, care a fost conceput pentru a oferi o experiență de pilotaj și mai revigorantă, grație șasiului revizuit și multiplelor moduri de pilotaj personalizabile. Adoptarea accelerației electronice YCC-T și a sunetului îmbunătățit a motorului CP2 au fost de asemenea dezvoltate pentru a crea o relație și mai strânsă între pilot și motocicletă. Rezultatul este o motocicletă versatilă cu greutate medie, o motocicletă distractivă care se simte la fel de bine atât în deplasările zilnice, cât și prin trecătorile montane.

Dar, cu toată evoluția sa, MT-07 2025 rămâne în continuare motocicleta agresivă cu cuplu mare pentru care a devenit celebră, deși cu un rafinament mai mare, mai multă tehnologie și componente premium suplimentare.

Îndrăzneață și gata să aducă zâmbete Legenda urbană continuă!

Luminozitate în întuneric: mai multe specificații, greutate mai mică

MT-07 a fost întotdeauna lăudată pentru greutatea sa redusă și natura sa sportivă, motiv pentru care inginerii Yamaha au lucrat minuțios pentru a reduce greutatea în pofida unei creșteri semnificative a specificațiilor.

Deși tehnologia adăugată la MT-07 2025 ar fi dus în mod normal la o creștere de 4,5 kg a greutății totale, cel mai recent model cântărește doar 183 kg – cu un kilogram mai puțin decât modelul anterior.

Adoptarea noilor roți, fabricate folosind procesul patentat de Yamaha de forjare prin centrifugare, economisește aproape jumătate de kilogram din greutatea nesuspendată – reducând efectul giroscopic în timpul condusului și contribuind la o motocicletă cu o manevrabilitate mai agilă – în timp ce componente precum bateria și clema triplă din aluminiu turnat sub presiune oferă, de asemenea, economii semnificative de greutate. Doar caroseria minimalistă a celei de-a patra generații MT-07 este responsabilă pentru o economie de 600 g.

Folosind o abordare holistică pentru a crea o motocicletă ușoară și agilă, echipa de design Yamaha a profitat de fiecare ocazie pentru a economisi greutate acolo unde a fost posibil – chiar și atunci când câștigul poate fi considerat neglijabil. Componente precum filtrul de aer, lanțul și chiar capacul de combustibil sunt exemple de piese care au fost reproiectate pentru a economisi câteva grame, pentru a menține masa totală a produsului finisat la minimum.

Design complet nou

A patra generație Yamaha MT-07 are un aspect nou și elegant datorită caroseriei complet noi și a unui far LED bi-funcțional complet reproiectat.

Liderul industriei și extinderea așteptărilor clienților despre ceea ce trebuie să fie un naked de categorie mijlocie a fost întotdeauna un factor cheie în succesul gamei MT. Prima generație a modelului MT-07, lansată în 2014, a creat un nou tip de motocicletă bazat pe un concept „Cool Urban Sports”, inspirat de subcultura urbană care se găsește pe străzile Japoniei. În cele două generații care au urmat, MT-07 a îmbrățișat filozofia de design „Dark Side of Japan”, dar a menținut întotdeauna o structură cu „punte dublă”, cu porțiunea superioară a motocicletei stilizată pentru a exprima frumusețea care provine din unitatea dintre motociclist și motocicletă, în timp ce porțiunea inferioară rămâne restrânsă și funcțională.

Înțelegând atracția vizuală a mașinii, aceeași filozofie a fost menținută pentru cea de-a patra generație a modelului, adăugând în același timp un nivel mai ridicat de calitate în caroseria sculptată cu atenție.

În timp ce o mare parte a echipei de ingineri s-a concentrat pe reducerea și menținerea greutății la un nivel minim, stiliștii MT-07 au ținut să mențină un grad de volum cu cel mai recent proiect al lor – asigurând o motocicletă de dimensiuni normale bine proporționată pe care motocicliștii europeni o pot îmbrățișa cu adevărat.

MT-07 este o motocicletă plăcută de condus, iar echipa de design a încercat să transmită acest lucru în stil. În față, caracterul este definit de unitatea farului, cu luminile compacte cu LED proiectate în mod deliberat pentru a arăta ca doi ochi fixați și pentru a conferi MT-07 fața sa distinctivă. S-a avut mare grijă la împachetarea furtunurilor și cablajelor pentru a menține un aspect îngrijit prin rezervorul de combustibil compact și o nouă unitate spate, care are, de asemenea, un aspect distinct.

Cu contactul oprit, contururile luminii spate par înguste, însă designul prinde viață atunci când motocicleta este pornită. Pornite, stopurile roșii cu LED au fost stilate pentru a pune în evidență legătura dintre pilot și motocicletă, creând o axă verticală puternică, formată din unitatea spate iluminată și spatele pilotului – un aspect distinctiv care va atrage atenția trecătorilor.

Din punct de vedere tehnic, s-a pus accent pe o caroserie cât mai ușoară posibil, panourile de pe MT-07 2025 cântărind cu 600 de grame mai puțin decât cele de pe versiunea anterioară. Dar emoția a fost întotdeauna factorul cheie în stilul acestui model de succes, iar designul exclusiv rămâne fidel tradițiilor familiei MT. În timp ce MT-07 a dat naștere la numeroase imitații de-a lungul anilor, niciuna nu a reușit încă să egaleze emoția sau puritatea designului care continuă să definească această categorie. Cu stilul său complet nou, Yamaha MT-07 2025 ridică din nou ștacheta în clasa naked de greutate medie.

Modurile de pilotare personalizabile YCC-T și YRC debutează în MT-07

Apărută pentru prima dată pe platforma CP2, MT-07 2025 dispune de sistemul Yamaha de accelerație electronică care a fost utilizat anterior pe modelele de capacitate mai mare din seria MT.

Adoptarea acestei tehnologii de accelerație ride-by-wire permite pilotului MT-07 să folosească o întreagă suită de asistență electronică pentru pilot, care permite personalizarea și sporirea plăcerii de a conduce. Răspunsul excelent al accelerației modelului MT-07 dispune acum de trei setări YRC (Yamaha Ride Control) care schimbă caracteristicile de putere pentru a se potrivi preferințelor pilotului și condițiilor de drum. YCC-T facilitează, de asemenea, controlul standard comutabil al tracțiunii, transmisia Y-AMT și permite montarea celei de-a treia generații de schimbător rapid de viteze Yamaha ca opțiune suplimentară pe versiunea standard. Exclusiv pentru MT-07 Y-AMT 2025, cruise control este, de asemenea, o dotare standard, sporind confortul și reducând oboseala la pilotarea pe autostradă.

MT-07 este echipat cu două moduri YRC prestabilite din fabrică, Sport și Stradă, cu o a treia setare personalizată care poate fi definită de utilizator prin intermediul panoului de bord TFT sau al aplicației gratuite MyRide.

Pilotul are posibilitatea de a alege dintre trei moduri de putere și două niveluri de control al tracțiunii, precum și posibilitatea de a dezactiva intervenția. Modul Sport a fost dezvoltat pentru o conducere mai entuziastă, cum ar fi pe circuite sau pe drumuri sinuoase. Acesta este prestabilit pentru a oferi cea mai receptivă hartă de putere (PWR1) și un nivel mai scăzut de control al tracțiunii (TCS1). Modul Stradă, conceput pentru utilizarea de zi cu zi, utilizează o transmisie mai lejeră (PWR2) a puterii și cel mai înalt nivel de intervenție (TCS2).

O a treia setare de putere (PWR3) oferă cea mai lejeră livrare, potrivită pentru vreme umedă și condiții de aderență redusă, iar utilizatorii pot selecta oricare dintre cele trei puteri și trei setări ale controlului tracțiunii (inclusiv posibilitatea de a dezactiva complet intervenția) pentru presetările lor personalizate.

Pentru MT-07 echipate cu Y-AMT, setările YRC suplimentare reflectă în continuare modul de rulare selectat. Când se află în setarea manuală (MT), MT-07 Y-AMT utilizează aceleași moduri ca versiunea manuală. Fiecare dintre cele două setări AT dispune de modul YRC propriu. Atunci când este în poziția D, sistemul oferă o combinație echilibrată de răspuns al accelerației, TCS și schimbare a treptelor de viteză pentru a oferi o setare generală bună pentru orice condiții. În modul D+, YRC oferă un nivel diferit de intervenție TCS și păstrează fiecare treaptă de viteză pentru mai mult timp – încurajând pilotul să se bucure de turația motorului CP2 și să deblocheze cele mai vii niveluri de performanță oferite de acest mod inovator de schimbare a vitezelor.

Noua poziție de pilotare îmbunătățește experiența

În plus față de noua caroserie a MT-07, o poziție de pilotaj revizuită oferă o senzație mai sportivă și un sentiment mai mare de unitate cu mașina.

Cu o talie îngustă și o înălțime a scaunului de 805 mm, MT-07 2025 este accesibilă pentru o gamă largă de piloți, rămânând în același timp bine proporționată și suficient de spațioasă pentru cei cu un fizic mai mare.

Comparativ cu modelul anterior, noul MT-07 are o poziție mai atrăgătoare a ghidonului, care este cu 18 mm mai lat, cu 22 mm mai jos și cu 9,3 mm mai în spate, în timp ce picioarele sunt cu 10 mm mai joase pentru a mări spațiul pentru picioare.

Pentru a face motocicleta mai accesibilă și pentru a accentua sentimentul de conectare la motocicletă, capacul rezervorului de combustibil este mai îngust, deși găzduiește noul accelerator electronic YCC-T și canalele pentru noul sistem de amplificare acustică. Designul face mai ușoară prinderea rezervorului de combustibil de către pilot cu genunchii, inspirând mai multă încredere atunci când abordează virajele pe circuit. Designul rezervorului de combustibil în sine este nou, dar păstrează aceeași capacitate de 14 litri ca până acum.

O nouă șa din două piese, cu dimensiuni, formă și căptușeală îmbunătățite atât pentru pilot, cât și pentru pasager, contribuie și mai mult la confortul pilotului. Acestea se combină pentru a face mai ușoară montarea motocicletei de către pilot și susținerea mișcării greutății corpului în timpul pilotării, precum și pentru a face mai ușoară prinderea rezervorului cu genunchii în timp ce pilotează într-un mod sportiv.

Motor CP2 cu sunet îmbunătățit

Propulsat de legendarul motor cu doi cilindri paralel CP2 de 690 cmc, MT-07 de a patra generație dispune de un sistem inovator de amplificare acustică pentru a spori experiența auditivă în timpul pilotajului, îmbunătățind legătura dintre pilot și mașină.

CP2 produce deja un sunet unic grație timpului neregulat de aprindere, iar acum admisia a fost reglată pentru a optimiza nota motorului la deschiderea accelerației, creând un sunet distinctiv, în special la accelerarea prin gama medie.

Pentru a obține rezultatele dorite, inginerii au optimizat dimensiunea, forma și dispunerea componentelor de admisie, inclusiv filtrul de aer, conducta de admisie, pâlnia de admisie și capacele de admisie. Amplificatorul de sunet în sine constau din patru deschideri pe noul capac al rezervorului de combustibil, care amplifică sunetul optimizat al motorului și canalizează undele sonore atent create către pilot.

Rezultatul ar trebui să fie observat cel mai vizibil la ieșirea din virajele cu viteză redusă, la o accelerație între 25-50%, și creează o simbioză mai mare între pilot și mașina sa, rezultând o călătorie mai palpitantă și sărbătorind caracteristicile propulsorului CP2 premiat.

Suspensie nouă și frâne montate radial

Noua furcă inversată de 41 mm împodobește partea frontală a noului MT-07, oferind o senzație mai bine ancorată în față, alături de un aspect mai modern și premium. Furcile răsturnate se combină cu noul șasiu pentru a oferi o rulare mai sportivă și mai captivantă, în timp ce noua clemă triplă din aluminiu turnat sub presiune este o premieră pe o Yamaha de capacitate mare. Noul design este cu aproape o jumătate de kilogram mai ușor, jucând un rol semnificativ în programul general de reducere a greutății și contribuind la direcția ușoară și agilă pentru care acest model a fost întotdeauna foarte apreciat.

În partea din spate, amortizorul și mecanismul au fost optimizate pentru a completa noua parte frontală și alte dezvoltări ale șasiului, cu posibilitatea de reglare a preîncărcării și a amortizării de revenire, oferind piloților opțiuni pentru a ajusta călătoria în funcție de circumstanțele personale și de stilul de condus.

Alături de noua suspensie, etrierele de frână duble cu patru pistoane montate radial sunt, de asemenea, adoptate pentru prima dată pe MT-07. Acestea oferă o rigiditate îmbunătățită, pentru o putere de frânare mai puternică și constantă.

Ambreiajul A&S face ca schimbările în trepte inferioare să fie mai ușoare și mai line

Oferind o acționare mai ușoară și mai integrată a ambreiajului, modelul MT-07 standard este prevăzut acum cu un ambreiaj Assist & Slipper (A&S®)*.

Utilizând două came, o camă de asistență și o camă de alunecare, ambreiajul creează o mașină mai lină și mai stabilă în timpul schimbării în trepte inferioare și reduce forța necesară pentru a trage de maneta de ambreiaj cu aproximativ 22%.

Designul ambreiajului A&S® reduce cuplul de retur și frâna de motor excesivă care poate fi generată la schimbarea în trepte inferioare, permițând o intrare mai constantă și mai precisă în viraje, în timp ce nivelul de alunecare oferit de ultimul model a fost reglat fin pentru a crea un nivel de frânare de motor în concordanță cu natura sportivă a modelului MT-07.

*„A&S” și „Assist & Slipper” sunt mărci înregistrate ale FCC Co., Ltd.

Șasiul revizuit oferă mai multă rezistență și rigiditate

Modelul MT-07 dispune de un cadru și un șasiu de a patra generație, modificat pentru a oferi atât o manevrabilitate îmbunătățită, cât și pentru a facilita integrarea noii tehnologii oferite acum ca echipament standard.

Utilizând oțel tubular de înaltă rezistență pentru rigiditate și rezistență optime, cadrul are aceeași greutate ca cel de pe generația anterioară de MT-07, de aproximativ 14,8 kg, deși oferă o rigiditate torsională, longitudinală și laterală cu 12 – 13% mai mare. În special ansamblul pivotului brațului oscilant diferă semnificativ de modelul vechi, cu o nouă formă și grosime, ceea ce îl face o componentă critică în determinarea echilibrului motocicletei și a agilității de manevrare.

Deși are un aspect asemănător cu cadrul modelului anterior, doar capul rămâne la fel. Diametrul și grosimea tubului de oțel au fost modificate în întregime, la fel ca și plăcile de ranforsare. Modificările au fost aduse nu doar pentru a îmbunătăți caracteristicile de manevrabilitate ale modelului MT-07 2025, dar și pentru a acomoda noul sistem de accelerație YCC-T și Y-AMT, fără a compromite capacitatea de curățare a aerului sau a rezervorului de combustibil.

Cadrul puternic actualizat se combină cu un braț oscilant revizuit. Designul asimetric a făcut parte din ADN-ul MT-07 de la crearea sa în 2014, iar acest model de a patra generație îl vede recondiționat pentru prima dată. Suprafețele superioare au fost reduse pentru a economisi din greutate și a oferi un aspect mai contemporan, în timp ce rigiditatea a fost optimizată pentru a funcționa împreună cu noul cadru și furcile inversate de 41 mm.

Ca urmare a modificărilor, noul șasiu și aranjamentul suspensiei oferă stabilitate sporită și manevrare îmbunătățită la transportul bagajelor. Atunci când este echipat cu un portbagaj superior Yamaha original de 34 de litri, clienții pot obține o versatilitate mai mare de la MT-07 pe drumuri mai lungi.

Roți și pneuri noi

MT-07 2025 utilizează un design nou al roților, fabricat folosind tehnica patentată de Yamaha, de forjare prin rotație. Procesul are ca rezultat o jantă mai subțire și mai ușoară, fără a compromite însă rezistența. Drept urmare, cel mai recent MT-07 are roți cu 480 de grame mai ușoare decât cele de pe versiunea anterioară, creând o motocicletă cu o inerție redusă cu 4% atât în față, cât și în spate. Aceste roți mai ușoare nu doar contribuie la o reducere generală a masei vehiculului, dar și la o creștere a agilității datorită inerției reduse, în special la capătul din față.

Roțile SpinForged sunt combinate cu anvelopele Dunlop Sportmax Q5A, renumite pentru senzația de control ușor, combinată cu durabilitate și capabilități complete excelente. Anvelopele Sportmax completează perfect șasiul MT-07 și abilitățile generale ale motocicletei, fiind la ele acasă în condiții uscate și umede și într-o gamă largă de utilizări.

Bord și conectivitate TFT

MT-07 2025 este echipat cu un afișaj color de 5” care oferă patru teme diferite din care pilotul poate alege, care pot fi selectate prin intermediul comutatorului de pe ghidon.

În afara vitezometrului și tahometrului, instrumentele cuprinzătoare includ un indicator pentru nivelul de combustibil, consumul mediu de combustibil, temperatura aerului și indicatorul treptei de viteză. Toate configurațiile oferă o caracteristică deosebită vitezometrului, dar prezintă informațiile în diferite moduri, pentru a se potrivi gusturilor piloților sau stilului de pilotare.

Fiind născută din cultura urbană, MT-07 este echipată cu caracteristici concepute pentru a ajuta pilotul să navigheze pe străzile orașului. Panoul de bord TFT poate fi conectat la smartphone-ul pilotului prin aplicația gratuită MyRide. Aplicația permite pilotului să răspundă la apeluri în mișcare și să gestioneze muzica în timpul mersului, precum și să poată efectua modificări asupra setărilor modului YRC al motocicletei.

Motocicliștii pot, de asemenea, să instaleze aplicația gratuită Garmin StreetCross și să o asocieze la panoul de bord al MT-07 pentru a oferi o hartă completă sau navigație viraj cu viraj cu informații în timp real despre trafic.

Comutatoare și funcții indicatoare noi

Pentru a facilita accesul la numeroasele funcții suplimentare de pe MT-07 2025, au fost dezvoltate noi comutatoare. Pe plan intern, noile comutatoare utilizează circuite imprimate flexibile, permițându-le să gestioneze mai multe funcții, în timp ce extern a fost cheltuită o atenție sporită pentru optimizarea formei și a simțițirii butoanelor individuale. Rezultatul este un sistem de comutare intuitiv care este complet integrat cu funcțiile MT-07, dar care nu ocupă mai mult spațiu decât elementele găsite pe modelul generației anterioare.

Semnalizatoarele au fost actualizate și dispun de trei funcții noi, pe lângă indicatoarele standard și funcțiile de avarii. O nouă funcție „three-flash” poate fi activată printr-o atingere ușoară a butonului. Aceasta oferă o rafală scurtă de trei clipiri, ideală la schimbarea benzii, în timp ce o apăsare mai puternică a butonului activează complet funcția de semnalizare. De asemenea, semnalele luminoase sunt acum cu anulare automată, oprindu-se automat după 15 secunde dacă motocicleta a parcurs mai mult de 150 de metri.

În plus, generația 2025 MT-07 beneficiază de un sistem de semnalizare a opririi de urgență care detectează frânarea bruscă și activează automat ambele semnale luminoase pentru a avertiza ceilalți participanți la trafic de decelerarea rapidă.

Noul MT-07 Y-AMT

Lansat pentru prima dată cu mare succes pe MT-09 Y-AMT, transmisia manuală automatizată Yamaha (Y-AMT) debutează pe platforma CP2 cu MT-07 Y-AMT 2025.

Sistemul elimină necesitatea unui ambreiaj acționat manual și oferă motociclistului libertatea de a alege între schimbarea manuală a vitezelor prin intermediul unei manete de tip balansoar acționat cu degetul, montat pe partea stângă a ghidonului, sau să se bucure de o schimbare complet automatizată a treptelor în unul dintre cele două moduri AT.

Dezvoltată în principal pentru a oferi o experiență de pilotaj mai pură și mai palpitantă, tehnologia Y-AMT nu numai că îmbunătățește natura MT-07, dar are și efectul secundar pozitiv de a crea o motocicletă și mai accesibilă, care inspiră încredere și care este mai ușor de pilotat ca niciodată, în special la viteze mici. Rezultatul este o motocicletă axată pe pilot, ușor de utilizat, adaptabilă și sportivă.

Când este plasat în setarea AT (transmisie automată), pilotul poate alege între D și D+. Cele două opțiuni oferă modele diferite de schimbare a treptelor de viteză, D oferind o schimbare echilibrată pentru condusul de zi cu zi, în timp ce D+ oferă un condus mai sportiv, cu treceri de trepte mai înalte în gama de turații. Tehnologia Y-AMT funcționează în armonie cu modurile de pilotare MT-07 YRC, adaptând în continuare caracteristicile de putere și setările controlului tracțiunii în funcție de tipul de pilotare solicitat de pilot. MT-07 Y-AMT dispune, de asemenea, de regulator de viteză, oferind o deplasare mai relaxantă pe drumurile lungi de pe autostradă.

Pentru o experiență cât mai sportivă, setarea MT (transmisie manuală) a fost dezvoltată pentru ca pilotul să se afle în totalitate la comandă. Schimbarea treptelor de viteză este activată prin intermediul unui comutator tactil plasat convenabil la vârful degetelor mâinii stângi a pilotului. Având opțiunea de a acționa cu degetul mare și degetul arătător pentru a urca treptele de viteză cu maneta plus și pentru a le coborî cu maneta minus, piloții pot opta și pentru o utilizare mai sportivă, folosind doar degetul arătător pentru a schimba treptele de viteză.

Neavând nevoie să acționeze ambreiajul, pilotul își poate cronometra mai ușor schimbările de viteze în timp ce se concentrează asupra liniilor și a altor comenzi. De asemenea, fără pedala de schimb montată în mod tradițional, motociclistul poate să-și poziționeze mai bine partea inferioară a corpului în viraje – beneficiind de o stabilitate excelentă în viraje și creând o conexiune și mai sigură cu motocicleta.

Greutatea redusă a tehnologiei Y-AMT face ca MT-07 Y-AMT să aibă doar 183 kg, ceea ce o face mai accesibilă piloților care caută prima lor motocicletă de mare cilindree, precum și a piloților mai experimentați care își doresc o motocicletă de dimensiuni mari, ușor de pilotat și mai palpitantă, fără compromisuri.

Yamaha MT-07 2025 – Elemente tehnice esențiale

  • Opțiune Y-AMT cu Cruise Control
  • Stil nou, compact, cu o nouă poziție de pilotare
  • Far cu LED bi-funcțional reproiectat
  • Noul ecran TFT color de 5″ cu conectivitate și navigație pentru smartphone
  • Sisteme de ajutor electronic pentru pilot, inclusiv controlul tracțiunii și trei moduri de putere (STREET, SPORT, CUSTOM)
  • Experiență de pilotare personalizabilă cu setări Yamaha Ride Control (YRC)
  • Cadrul și brațul oscilant noi optimizează rigiditatea și îmbunătățesc manevrabilitatea
  • Poziție modificată a ghidonului și a suportului pentru picioare, pentru o experiență de pilotare cu maximum de interacțiune
  • Noi etriere de frână față duble cu patru pistoane montate radial
  • Noua furcă frontală inversată de 41 mm și unitatea de suspensie spate
  • Experiență auditivă optimizată cu ajutorul tehnologiei de amplificare acustică
  • Cel mai nou motor DOHC de 690 cc, cu doi cilindri și patru supape, răcit cu lichid, Euro 5+ CP2
  • Roți spinForged ușoare, cu pneuri radiale Dunlop Sportmax
  • Ambreiaj A&S pentru schimbări mai fine în trepte inferioare
  • Comutator nou și semnale de virare cu anulare automată cu semnalizare a opririi de urgență

Culori, disponibilitate și prețuri

Noile MT-07 și MT-07 Y-AMT, precum și versiunile lor de 35 kW vor fi disponibile în cele trei variante de culoare: Ice Storm, Icon Blue și Tech Black. Datele de livrare pentru dealerii europeni Yamaha și prețurile variază în funcție de regiune, de aceea contactați distribuitorul național Yamaha pentru informații complete.

Accesorii originale Yamaha

O nouă gamă de accesorii modulare versatile originale Yamaha le va permite piloților să își personalizeze MT-07 cu o structură dedicată cu montare multiplă, cu pornire și oprire facile ce oferă libertate de alegere a accesoriilor în funcție de situația de pilotare.

Gama de accesorii va aduce funcționalitate suplimentară, precum și posibilitatea de a regla fin MT-07 pentru un aspect sau un stil anume.

Gama de accesorii modulare pentru MT-07 include:

  • Bază pentru montare multiplă
  • Protecție vânt
  • Ecran de mijloc
  • Vizor din aluminiu
  • Bază capăt ghidon
  • Apărători pentru încheieturi

Clienții pot comanda accesorii individuale sau unul dintre noile pachete de accesorii (Sport Pack, Sport Pack Pro, Touring Pack) înainte de a-și ridica noua MT-07 și de a le monta la dealerul Yamaha.

Întruchipați Dark Side of Japan cu noile echipamente și articole de îmbrăcăminte de motociclism

Piloții MT-07 pot îmbrățișa pe deplin Dark Side Of Japan cu gama dedicată de îmbrăcăminte și echipamente din gama MT.

O nouă colecție a fost dezvoltată special pentru motocicliștii MT-07, cu o nouă jachetă de motociclism care completează noul aspect Ice Storm al modelului MT-07 2025. Gama de îmbrăcăminte pentru relaxare include tricouri și hanorace unisex, precum și articole cadou care sărbătoresc gama MT.

Aplicaţia MyGarage

Clienții Yamaha pot să-și construiască modelul MT de vis din confortul propriei case, cu aplicația MyGarage, rapidă și ușor de utilizat. Aplicația gratuită permite utilizatorilor să adauge și să elimine accesoriile originale pe modelul ales, pentru a-și crea modelul MT ideal de pe smartphone sau laptop.

MyGarage facilitează alegerea accesoriilor pe care să le adaugi la MT, rezultatul final putând fi vizualizat în 3D din orice unghi. Și pentru a face lucrurile și mai ușoare, produsul finit poate fi trimis prin e-mail direct la reprezentantul Yamaha ales de client, care poate oferi informații suplimentare.

Pentru informații complete despre accesoriile originale și articolele vestimentare Yamaha sau aplicația MyGarage, accesează www.yamaha-motor.eu

Aplicația MyRide

Aplicația gratuită MyRide de la Yamaha oferă tuturor piloților MT șansa de a obține mai mult de la experiența lor de pilotaj cu urmărirea și crearea de trasee, informații de pilotaj precum unghiul de înclinare, distanța parcursă și multe altele. În plus, utilizatorii își pot crea propria poveste, pot adăuga imagini și le pot distribui pe rețelele sociale și în comunitatea MyRide.

Pentru MT-07, MyRide este aplicația care permite conectivitate pentru smartphone și setări YRC personalizabile.

Lasă un răspuns

Please disable your adblocker or whitelist this site!