noiembrie 28, 2024

[motoȘtiri] Următorul orizont: Noile Yamaha Ténéré 700 și Ténéré 700 Rally 2025

Tocmai ce am primit urmatorul comunicat de la Yamaha, ce anunta aparitia noilor modele 2025 Tenere 700 si Tenere 700 Rally. Mai jos gasiti integral comunicatul, ce descrie noile caracteristici ale modelelor 2025, urmand ca in cateva zile sa revin cu primele impresii de la EICMA, unde o sa fie expuse in premiera.

Emblematica Ténéré de la Yamaha nu are nevoie de nicio prezentare. Motocicleta care a dominat dificilul raliu Paris Dakar în anii 90 va fi amintită pentru totdeauna ca una dintre numeroasele motociclete legendare din istoria tumultoasă a Yamaha, iar Ténéré 700 a onorat acea moștenire în 2018, când a fost dezvăluită calea către următorul orizont.

Propulsată de apreciatul motor CP2 și oferind o aventură autentică indiferent de destinație, într-un pachet mai ușor și mai accesibil, Ténéré 700 a fost un succes imediat, care a transformat lumea motociclismului de aventură.

În ciuda concurenței crescute, Ténéré 700 a rămas cea mai bine vândută motocicletă din clasa sa, iar acum, pentru 2025, vine o nouă generație de Ténéré 700 pe baza moștenirii Ténéré. Rămâne o motocicletă incitantă, inspirată de succesele de raliu ale Yamaha, dar este acum și mai accesibilă pentru o gamă mai largă de motocicliști.

Noul model standard Ténéré 700 include o variantă cu înălțime mai mică a șeii, cu suspensie cu o cursă mai scurtă, pentru a crea o motocicletă care atrage piloții care nu își doresc cea mai înaltă poziție de pilotaj. În schimb, noul Ténéré 700 Rally oferă o experiență off-road autentică și incitantă și specificații pentru entuziaștii off-road mai exigenți.

Cu specificații mai bune, o nouă stilizare îndrăzneață de raliu și cu îmbunătățiri subtile, dar importante aduse apreciatei platforme CP2, gama Ténéré 700 2025 reprezintă o evoluție serioasă, care menține Yamaha în avangarda acestei clase din ce în ce mai populare.

Și, în timp ce Yamaha a sporit specificațiile modelului Ténéré 700, drept dovadă introducerea sistemului de accelerație electronică YCC-T, a modurilor de pilotare și a suspensiei optimizate, echipa de design a fost atentă să nu adauge tehnologie doar de dragul tehnologiei. Sistemele de asistență electronică sporesc angajamentul pilotului față de motocicletă, fără a deveni vreodată copleșitoare sau inutile, în timp ce reglajele necesare pentru a satisface nevoile personale ale pilotului sau condițiile de drum sunt întotdeauna simplu de realizat și cu rezultate eficiente.

Mai mult ca oricând, Ténéré 700 este motocicleta pentru orice călătorie, care permite piloților să călătorească fără limite. Farmecul său amplu o face motocicleta preferată a unei varietăți de piloți, de la cei cotidieni care se bucură de farmecul și prezența pe care doar emblematica Ténéré le poate oferi, până la piloții off-road serioși care doresc să abordeze un teren mai dificil. Cu o versiune disponibilă pentru categoria de permis A2 , Ténéré 700 este potrivită pentru piloți de toate vârstele și cu orice nivel de experiență.

Când Ténéré este liderul, cu siguranță alții o vor urma în căutarea următorului orizont.

Cel mai nou design Yamaha Adventure

Inspirată de renumitele motociclete de curse rally-raid Yamaha din trecut și prezent, Ténéré 700 2025 prezintă un aspect complet nou, combinat cu ergonomia dezvoltată pentru a fi mai eficientă atât pentru pilotare pe șosea, cât și pe teren accidentat.

Silueta Ténéré 700 a devenit mai emblematică; înaltă și dreaptă în partea frontală și apoi îngustându-se pentru a forma o unitate spate compactă. Pentru a oferi cea mai antrenantă călătorie în toate condițiile, se îmbină în mod armonios funcționalitatea, ergonomia și performanța, preluând astfel lecțiile învățate în zecile de ani în care a câștigat raliuri. Designul frontal oferă atât vizibilitate excelentă, cât și protecție pentru pilot, datorită parbrizului mare dintr-o singură bucată, în timp ce secțiunea minimalistă din partea spate contribuie la o poziție care oferă pilotului suficient spațiu în care să-și poziționeze corpul, cu o atenție specială acordată celor care doresc să se ridice în picioare și să-și distribuie greutatea în timpul pilotării pe teren accidentat.

Comparativ cu modelul anterior, rezervorul de combustibil a fost deplasat înainte, acordându-se atenție deosebită echilibrului dintre dimensiune și ergonomie optimă, păstrând în același timp designul clasic Ténéré. Partea de sus a rezervorului de 16 litri este așezată acum mai jos decât pe modelul generației anterioare, iar aceste modificări contribuie la o distribuție mai echilibrată a greutății și la o manevrabilitate generală mai bună.

Secțiunea centrală a Ténéré 700 2025 a fost proiectată nu numai pentru a facilita o tranziție vizuală echilibrată între partea frontală și cea posterioară a motocicletei, dar și pentru a oferi pilotului o șa confortabilă și eficientă – o zonă în care își pot pune cu ușurință greutatea în mișcare pe teren accidentat. Designul este simplu, accentul fiind pe asigurarea unei suprafețe de contact sigure între motocicletă și picioarele pilotului și a unui flux de aer optim, atât în poziția așezat, cât și în picioare. Noua șa inspirată din raliuri, dintr-o singură bucată, provine din modelul Ténéré clasic, având un design lung și îngust și, în comparație cu designul precedent, din două bucăți, oferă o libertate mai mare de mișcare în timpul pilotării.

Din toate motivele practice care au stat la bază, echipa de design de la Yamaha a fost foarte dornică să se asigure că a creat o motocicletă care va prinde privirea, ceea ce surprinde esența pilotării off-road – până la urmă, este vorba de Ténéré.

Văzut din față, Ténéré 700 are aspectul clasic de „turn de raliu”. Noul design al farului dispune de patru unități led individuale, stivuite într-o structură de aluminiu, în stilul motocicletelor de raliu contemporane Yamaha, cu un suport în formă de „Y” care îi oferă un aspect distinct proaspăt. Acolo unde multe motociclete de aventură pot arăta masiv, noile panouri de caroserie ale Ténéré 700 conferă senzația de greutate redusă, dar rămân robuste și pregătite să facă față oricăror provocări. Este o motocicletă care are capabilități autentice off-road, iar roata față de 21″ nu este doar de show. A fost concepută pentru a se deplasa pe orice drum, pavat sau nu, cu o distanță față de sol generoasă și o suspensie cu cursă lungă pregătită să amortizeze chiar și cele mai dificile condiții. Noile apărători pentru mâini asortate cromatic nu doar confirmă legitimitatea pentru off-road a modelului Ténéré 700, dar au și avantajele practice de a oferi pilotului protecție împotriva intemperiilor și oricăror tufișuri care ar putea bloca drumul.

Completarea aspectului distinctiv al Ténéré sunt două scheme de culori noi, emoționante, concepute să evidențieze abilitățile motocicletei. Modelul standard și cel cu înălțime mai redusă a șeii dispun de opțiunea de a alege dintre Frozen Titanium, care optimizează natura robustă a motocicletei, sau clasicul Icon Blue de la Yamaha – o variație a ornamentației clasice, care împodobește motocicletele de motocros YZ și de enduro WR din 1996.

Suspensie față reglabilă, pentru curse

Orice motocicletă off-road are nevoie de nivel superior, suspensie cu cursă lungă design special pentru această treabă, iar noul Ténéré 700 beneficiază de suspensii față dezvoltate pentru curse.

Noile furci inversate sunt proiectate pentru a face față chiar și celor mai ostile terenuri, cu tuburi de 43 mm rezistente la flexiune și o cursă a roții față de 210 mm (190 mm la versiunea cu înălțime redusă a șeii), contribuind la o gardă la sol impresionantă, de 240 mm (225 mm la versiunea cu înălțime redusă a șeii).

Furcile față de la Ténéré 700 sunt acum complet reglabile. Caracteristicile de amortizare reglabilă prin compresie și cu revenire pot fi reglate fin prin rotirea șuruburilor de la oricare capăt al furcii, în timp ce reglarea preîncărcării de 15 mm este o caracteristică nouă, ușor de realizat folosind ajustorul de pe fiecare braț al furcii.

Echipa de proiectare de la Yamaha a dezvoltat și furci noi, combinând o clemă inferioară din aluminiu forjat și o coroană din aluminiu turnat pentru a oferi o putere suplimentară, contribuind în același timp la o motocicletă foarte ușoară, cu o senzație naturală și o adevărată simbioză cu pilotul.

Unitate de suspensie spate dezvoltată pentru raliuri

Așa cum suspensia față a noului Ténéré 700 depășește așteptările unei motociclete de aventură de categorie mijlocie, la fel și aranjamentul spate revizuit îi crește valoarea grație ajustorului de la distanță convenabil și ușor de accesat.

Concepută pentru a oferi o deplasare lină și stabilă pe șosea și pe drumuri neumblate, noua configurație cuprinde un design complet nou al articulației spate cu un amortizor spate revizuit, care oferă o reglare ușoară pentru amortizarea la preîncărcare, compresie și revenire.

Dezvoltat ca rezultat al feedbackului primit de la programul Yamaha de raliu, noua legătură progresivă crește cursa suspensiei, menținând în același timp aceeași cursă de 200 mm pe roată precum precedentul model Ténéré 700 (180 mm pentru versiunea cu înălțime redusă a șeii).

Cu o abordare meticuloasă a performanțelor suspensiei în cele mai solicitante condiții, fără a compromite confortul în condiții de pilotare obișnuită, corpul principal al amortizoarelor spate sofisticate este fabricat din aluminiu, datorită capacității sale superioare de a disipa căldura. Aceasta se combină cu un rezervor separat cu preîncărcare, care menține uleiul rece și este presurizat pentru a preveni formarea de bule de aer când amortizorul este complet extins. Ajustorul de la distanță a fost proiectat pentru a permite realizarea rapidă a modificărilor, fără unelte, în timp ce un opritor din cauciuc supradimensionat oferă amortizare suplimentară în condiții extreme de pilotare.

Rezultatul este o configurare a suspensiei spate, care oferă pilotului un feedback extraordinar și performanțe constante, indiferent de condițiile dificile.

Tabloul de bord și comutatoarele premium îmbunătățesc experiența de pilotare

Noua gamă Ténéré 700 debutează cu un bord TFT premium complet color de 6,3″, cu un stil și o funcționalitate excepționale.

Așezat în poziție verticală, cu un design inspirat din roadbook Rally Raid, ecranul oferă o conectivitate simplă pentru smartphone, pentru a debloca o gamă largă de caracteristici, inclusiv integrarea perfectă a apelurilor și mesajelor, precum și muzică și navigare prin aplicația MyRide. Aceste caracteristici pot fi controlate cu ajutorul comutatorului din partea stângă, însemnând că pilotul poate prelua controlul fără a fi necesar să oprească sau nici măcar să își ia mâinile de pe ghidon.

Pentru a facilita integrarea perfectă cu smartphone-ul utilizatorului, motocicleta este dotată cu un punct de încărcare USB-C ca standard. Priza este protejată de un capac impermeabil și este amplasată convenabil în partea dreaptă a cockpitului, asigurând o alimentare completă a dispozitivelor mobile în timpul călătoriilor lungi.

Atenția la detalii nu se încheie aici. Piloții pot alege dintre două teme distinctive pentru tabloul de bord, care le prezintă informațiile în modul preferat. Tema de stradă afișează informațiile într-un stil clasic, ecranul fiind dominat de vizualizarea digitală a unui tahometru analogic, în timp ce tema Explorer este mai modernă și mai dinamică, concepută să fie ușor de citit în timpul pilotării pe teren accidentat, lucru obținut prin poziționarea informațiilor cheie în partea din față centru în câmpul vizual al pilotului.

Indiferent de tema selectată, noul afișaj TFT de 6,3″ permite pilotului să verifice clar viteza, turația și navigarea, în timp ce alte caracteristici includ indicatorul de combustibil, consumul mediu de combustibil, temperatura ambientală și un indicator pentru treapta de viteză.

Noul afișaj TFT este completat de noi cuburi de comutare, care oferă o funcționalitate mai ridicată decât pe Ténéré 700 din generația anterioară și fac parcurgerea numeroaselor funcții ușoară și intuitivă. Proiectate ergonomic pentru o operare ușoară, circuitele imprimate flexibile sunt folosite pentru a permite fiecărui comutator să gestioneze mai multe funcții prin utilizarea unui joystick cu cinci direcții. În plus, semnalizatoarele de direcție au fost optimizate, având caracteristici noi adăugate la comutatorul din stânga: semnalizare cu trei aprinderi intermitente sau indicatoare continue cu anulare automată.

Motor CP2 actualizat cu YCC-T

Apreciatul motor Yamaha de 690 cmc, cu doi cilindri în paralel, primește o actualizare pentru noul Ténéré 700, respectiv sistemul YCC-T („Yamaha Chip Controlled Throttle”) care cuprinde hărți de accelerație comutabile pentru prima dată pe platforma CP2.

Livrarea liniară a puterii și caracterul dinamic oferite de CP2 au reprezentat întotdeauna una dintre propunerile unice ale Ténéré 700, iar inginerii Yamaha au muncit din greu pentru a îmbunătăți și mai mult aceste puncte forte, îndeplinind cerințele reglementărilor EU5+ privind emisiile.

Ingredientele rămân aceleași, arborele cotit la 270 de grade continuând să fie pulsul acestui motor premiat, cu toate că introducerea YCC-T oferă acum piloților posibilitatea de a alege între două hărți selectabile, cu caracteristici diferite, Sport și Explorer, cea din urmă oferind o livrare mai blândă a puterii. Comutarea între moduri este ușoară, prin simpla apăsare a unui buton pe comutatorul din dreapta și oferă pilotului legătura de accelerație pe care o preferă.

Față de edițiile anterioare ale Ténéré 700, conducta de admisie a aerului a fost și ea actualizată este acum mai scurtă și contribuie la o curbă mai plină a cuplului în partea de jos a gamei de turații, un avantaj deosebit atunci când pilotezi pe teren accidentat.

Au fost lansate mai multe actualizări mecanice, toate axate pe îmbunătățirea conexiunii dintre pilot și motocicletă. Poziția de acționare a ambreiajului a fost deplasată înainte (35° în sensul acelor de ceasornic) și a fost adăugat un capac de protecție cu o formă minimizată, fină. Prin aceste actualizări, punctul de acționare a ambreiajului și capacul de protecție nu interferează cu piciorul pilotului, indiferent dacă pilotul este așezat sau în picioare, oferind acestuia mai mult spațiu.

Printre alte rafinamente se numără componentele interne revizuite ale cutiei de viteze, pentru o schimbare mai lină a vitezelor. Numărul de dinți convecși și dinți concavi din angrenaje a fost crescut de la cinci la șase între treapta întâi și a treia, pentru a reduce șocurile, în timp ce unghiul dinților a fost modificat pentru treptele patru – șase, reducând jocul la intrarea și ieșirea din accelerație. Modificările se adaugă la o motocicletă mai rafinată și capabilă, concepută pentru a fi și mai în ton cu pilotul său.

ABS și TCS comutabile pentru un control off-road suprem

Pentru a oferi pilotului Ténéré 700 control desăvârșit pe teren accidentat, sistemele de control al tracțiunii și ABS pot fi oprite pentru a asigura controlul manual pe suprafețe instabile.

TCS are două setări, pornire și oprire, și poate fi dezactivat prin intermediul meniului de pe tabloul de bord TFT, în timp ce un buton mare, din partea laterală a tabloului de bord poate fi utilizat pentru a controla setările ABS.

Pentru ABS, Modul 1 este implicit și activează sistemul anti-blocare pe ambele roți, în conformitate cu cerințele legale pentru drumurile publice, în timp ce Modul 2 dezactivează ABS numai pe roata spate. Modul 2 este util în special pe drumuri cu pietriș ușor, permițând piloților să-și asiste virajul prin accelerarea roții din spate, beneficiind în același timp de ABS pe roata din față. Modul 3 dezactivează intervenția ABS și oferă pilotului controlul total asupra frânării, asigurând piloților experți control maxim pe suprafețe instabile. Aceste moduri pot fi selectate prin intermediul meniuului de pe panoul de bord TFT. În plus, pentru o operare mai rapidă și mai comodă, o apăsare lungă pe butonul ABS dedicat dezactivează sistemul anti-blocare și TCS.

Mai rezistent decât ceilalți: Cadrul din oțel devine și mai puternic

Ténéré 700 este cea mai dură motocicletă din categoria mijlocie, iar coloana sa vertebrală rămâne un cadru din oțel tubular cu ramă dublă, fixat pe un braț din aluminiu turnat prin gravitație – pentru putere și rigiditate excepționale.

Rezistența materialului cadrului principal, realizat din țeavă din oțel de înaltă rezistență, permite utilizarea de materiale mai subțiri, menținând greutatea totală a motocicletei cât mai redusă posibil. Țevile de evacuare ale cadrului funcționează împreună cu apărătoarea din aluminiu a motorului pentru a proteja carterul de ulei împotriva deteriorărilor grave în caz de impact puternic, în timp ce cadrul inferior integrat facilitează opțiunile de portbagaj complet din gama de accesorii originale Yamaha.

Înălțimea șeii Ténéré 700 a rămas la 875 mm (860 mm pentru versiunea cu înălțime redusă a șeii) și continuă să fie accesibilă multor piloți, datorită lățimii reduse la punctul de urcare pe motocicletă. Șaua tip raliu dintr-o singură piesă este nouă și se combină cu cel mai nou rezervor de combustibil și capacul ambreiajului modificat, pentru a oferi pilotului mai mult spațiu de deplasare, permițându-le să facă cu ușurința totală trecerea între pilotaj pe carosabil și cele off-road.

Din punct de vedere ergonomic, triunghiul de pilotaj rămâne conform modelului foarte îndrăgit din prima generație, dar confortul este îmbunătățit datorită remodelării secțiunii frontale a șeii. Confortul pasagerului este îmbunătățit prin această șa dintr-o singură bucată, care contribuie la crearea unei conexiuni mai bune între pilot și pasager.

Modelul Ténéré 700 2025 dispune de mai multe îmbunătățiri semnificative pentru a crește puterea și durabilitatea când este pilotată intens pe teren accidentat. Consola amortizorului de sunet a fost optimizată și a fost adăugată o aplicație la tirantul acestuia. Punctele de montare ale suportului de bagaje accesorii au fost, de asemenea, întărite, în timp ce comutatorul pentru standul lateral a fost reproiectat și relocalizat după feedback-ul clienților.

Un alt punct de contact important al modelului Ténéré 700 a fost optimizat pentru modelul 2025, noile suporturi mai late pentru tălpi fiind dotare standard. Întâlnite pentru prima dată pe Ténéré 700 World Raid, noile suporturi pentru picioare sunt cu 10 mm mai late decât pe modelul anterior și ajută cu adevărat pilotul să realizeze comenzi de direcție prin intermediul suporturilor pentru picioare când pilotează pe suprafețe alunecoase.

 

Ténéré 700 Rally: cea mai rezistentă motocicletă ușoară pentru cei care pot pilota în condiții extreme

În timp ce Ténéré 700 rămâne motocicleta preferată a aventurierilor care doresc să trăiască fără limite, Ténéré 700 Rally oferă o propunere și mai tentantă pentru cei care își asumă provocarea unui pilotaj extrem.

Pentru a reflecta acest lucru, Ténéré 700 Rally preia o specificație și mai ridicată, pentru a-și extinde și mai mult capacitatea.

Omagiu adus motocicletelor de raliu Ténéré emblematice de altădată, Ténéré 700 Rally își prezintă instantaneu culorile prin intermediul ornamentației dedicate, inspirate din moștenirea sa, și prin apărătoarea de noroi frontală înaltă, sinonimă cu motocicletele de raliu. Ca omagiu adus legendarelor motociclete câștigătoare ale raliului Dakar din anii ’80, caroseria albastru solid este completată de jante de culoare aurie și prezintă designul emblematic Speedblock, folosit de piloții de curse ai uzinelor Yamaha din acea perioadă.

Oferind o gardă la sol mai mare și niveluri și mai mari de control pe teren accidentat, Ténéré 700 Rally beneficiază în plus de o suspensie cu o cursă mai lungă. Bazat pe modelul necruțător Ténéré 700 Extreme de la Yamaha, Rally beneficiază de furci față KYB de înaltă calitate, complet reglabile. Cu tuburi consolidate și un strat special pentru reducerea frecării, cursa furcii este mărită cu 20 mm peste standard, pentru a oferi o cursă a roții față de 230 mm. O creștere similară a cursei la amortizorul spate contribuie la o gardă la sol de 255 mm, oferindu-i modelului Ténéré 700 Rally capacitatea de a aborda dune și de a traversa râuri atunci când drumul face loc naturii.

Oferind protecție suplimentară împotriva trunchiurilor de copaci și a terenului dur, Ténéré 700 Rally se mândrește și cu o apărătoare pentru carterul de ulei rezistentă, din aluminiu, de 4 mm, în timp ce șaua de raliu dintr-o singură bucată este, de asemenea, unică pentru varianta Rally.

Scaunul oferă un pachet ergonomic puțin diferit față de modelul standard, cu o poziție de pilotare mai înaltă și mai dreaptă, pentru a face mai ușoară deplasarea pilotului pe motocicletă. Ténéré 700 Rally oferă confort suplimentar când pilotul este așezat și are o înălțime a șeii de 910 mm care este mai groasă decât șaua standard și cu un finisaj luxos fin, din două materiale, cu sigla Rally în relief.

O altă dovadă a rolului Ténéré 700 Rally de motocicletă off-road extrem de capabilă poate fi observată și la suporturile ușoare, din titan, pentru picioare.

La fel ca elementele întâlnite la mașinile de competiție dedicate, acestea sunt cu 228 g mai ușoare decât cele standard și au o zonă de contact mai largă. Acestea sunt puternic zimțate pentru a reduce presiunea exercitată asupra ghetelor pilotului, sporind aderența și oferind un control mai bun piloților care doresc să influențeze direcția prin intermediul suporturilor pentru picioare.

Ténéré 700 Rally are și o temă suplimentară pentru tabloul de bord, denumită Raid, o configurație inspirată din roadbook, care elimină o mare parte din informațiile valoroase pentru o călătorie pe șosea și prioritizează cele mai utile informații când cucerești sălbăticia.

Confirmând caracterul său de motocicletă de raliu, piloții echipei de raliuri Ténéré Yamaha – Pol Tarrés și Alessandro Botturi – vor concura în raliuri importante utilizând versiuni Ténéré 700 Rally echipate cu kituri GYTR.

Yamaha Ténéré 700 2025 – Noi caracteristici tehnice

  • Caroserie și faruri noi cu designul impresionant Yamaha Adventure
  • Suspensie față și spate de înaltă calitate, complet reglabilă
  • Ecran TFT nou, color, de 6,3″ cu conectivitate pentru smartphone
  • Accelerație electronică YCC-T cu două moduri de pilotare
  • ABS comutabil și TCS prin intermediul unui buton dedicat
  • Cea mai recentă versiune de motor CP2 DOHC de 690 cmc, cu doi cilindri, patru supape, răcit cu lichid, EU5+
  • Comutatoare și semnalizatoare de direcție noi
  • Scaun nou, tip raliu, dintr-o singură piesă
  • Variantă joasă disponibilă cu o șa cu 15 mm mai joasă
  • Capac nou pentru ambreiaj pentru a reduce interferența cu piciorul
  • Suporturi mai mari pentru tălpi
  • Apărătoare de mâini în culoarea caroseriei
  • Comutator actualizat pentru standul lateral

Yamaha Ténéré 700 Rally 2025 – Noi caracteristici tehnice (pe lângă versiunea standard)

  • Suspensie KYB mai înaltă față și spate
  • Ornamentație retro, care aduce omagiu modelelor clasice Ténéré
  • Aripă frontală înaltă, în stil off-road
  • Placă de derapaj pentru sarcini grele, construită din aluminiu de 4 mm
  • Suporturi ușoare, din titan, pentru picioare
  • Temă TFT Raid suplimentară
  • Șa dedicată pentru raliu

Culori, disponibilitate și prețuri

Noul Ténéré 700, înălțimea sa mai mică a șeii și versiunile de 35 kW vor fi disponibile în două variante de culoare: Icon Blue și Frozen Titanium. Livrările către dealerii Yamaha europeni și prețurile variază în funcție de regiune, astfel încât te rugăm să contactezi distribuitorul național Yamaha pentru informații complete.

Noul Ténéré 700 Rally și versiunea sa de 35 kW vor fi disponibile în culoarea Sky Blue, un design retro inspirat din motocicletele Dakar legendare ale Yamaha din anii ’80. Livrările către dealerii Yamaha europeni și prețurile variază în funcție de regiune, astfel încât te rugăm să contactezi distribuitorul național Yamaha pentru informații complete.

Accesorii originale Yamaha

Yamaha a dezvoltat o gamă de pachete (Sport Pack, Adventure Pack, Explorer Pack) și accesorii originale noi, individuale, care permit deținătorului Ténéré 700 să-și personalizeze cu ușurință motocicleta.

Clienții pot comanda pachetele și accesoriile înainte de a își ridica noua motocicletă, acestea urmând a fi montate de dealerul Yamaha. Toate elementele din pachete pot fi achiziționate și individual.

Îmbrăcăminte și echipament de pilotaj Yamaha Adventure

Dezvoltată pentru a completa gama de motociclete Adventure, noua linie de echipamente de pilotaj Adventure de la Yamaha include jachete și pantaloni de pilotaj pentru toate anotimpurile, dezvoltate în colaborare cu Alpinestars. În plus, linia de îmbrăcăminte Adventure oferă o selecție de jachete, tricouri și alte produse speciale din puf și material polar pentru adevărații pasionați de Ténéré.

Lasă un răspuns

Please disable your adblocker or whitelist this site!