[motoȘtiri][Specificații Tehnice si Galerie foto] Lansare Suzuki GSX-S 1000 2021
Cea mai mare noutate este, fără îndoială, cea estetică, complet reproiectată în căutarea unei imagini personale mai agresive.
Liniile au devenit mai ascutite și mai unghiulare, ceea ce a devenit standardul in randul hyper-nakedurilor, rezervorul este mai lat , in continuare este din oțel dar a trecut de la 17 la 19 litri.
Cu siguranță foarte original este noul far cu trei lumini suprapuse și cu faruri inovatoare cu LED foarte compacte și eficiente, ceea ce face ca noul GSX-S 1000 să fie imediat recunoscut. Toate luminile sunt cu LED-uri, iar noile indicatoare de direcție au dimensiuni compacte.
Popularul motor cu 4 clindri în linie de 999 cc, derivat așa cum este cunoscut din unitatea faimosului GSX-R K5, are arbori cu came noi și supape noi, un ambreiaj diferit .
Desigur, din cauza sau datorita Euro 5, avem sistem nou de evacuare 4-2-1, care vine cu un catalizator nou.
De la 150CP@10.000rpm anteriori, acum puterea este de 152cp@11.000rpm, iar cuplul maxim este de 106 Nm la 9.250rpm față de 108 Nm la 9.500 rpm.
Ambreiajul este, de asemenea, nou asistat (SCAS – Suzuki Cluth Assist System) care reduce efortul de actionare a manetei.
Controlul electronic (SIRS) a fost dezvoltat în continuare și a mai aparut un modul de conducere in plus: Active, Basic si Comfort, care oferă livrări de putere diferite (nu se modifică în valoarea sa maximă) în conformitate cu deschiderea acceleratiei.
O actualizare vine și pentru controlul tracțiunii, de la cele trei niveluri anterioare de intervenție, s-a crescut la cinci niveluri, plus ca poate fi si oprit de tot.
Au fost facute modificari si la acceleratia cu ride-by-wire, care utilizeaza electronica mai precisa, iar quick-shifterul bi-directional vine acum standard.
Bordul este complet nou, avand o un ecran LCD.În plus față de informațiile clasice, include funcții de tur, nivelul de combustibil, consumul mediu și instantaneu, indicații pentru schimbarea rapidă, modul de conducere și controlul tracțiunii.
Poziția a fost revizuită odată cu adoptarea unui nou ghidon mai lat de 23 mm și mai aproape de pilot cu 20 mm. Nu s-a schimbat insa poziția scaritelor pentru picioare, iar șaua – reproiectată pentru a spori confortul – este tot la 810 mm de sol. Rezultatul este un set-up cu trunchiul puțin mai drept.
Cu toate acestea, nu sunt noutăți pentru sistemul de frânare care se bazează ca si pana acum pe două discuri frontale de 310 mm cu etriere monobloc Brembo cu patru pistoane și prindere radială si beneinteles ABSul, care nu poate lipsi, este de la Bosch.
Greutatea declarată în stare de funcționare este de 214 kg, cu patru kilograme mai multe decât modelul din 2020, ceea ce este normal luand in calcul rezervorul mai mare cat si catalizatorul nou pentru EURO 5.