octombrie 4, 2024

Top 5 motociclete de la EICMA

Ducati Panigale V4 Speciale

Top 5 motociclete de la EICMA pe care ne-ar placea sa le vedem si la noi pe strada de la anul

Sa vă povestim acum despre toate motocicletele pe care le-am văzut la expozitie, este imposibil, de aceea am încercat să facem un top 5 de motociclete care ne-au impresionat și ne-ar plăcea să le vedem la anul pe străzile din România. Vorbim strict de motociclete lansate la EICMA care vor fi disponibile și la dealeri locali începând cu 2018.

Lăsând la o parte conceptele și prototipurile prezentate la salon, ediția a 75-a a salonului moto de la Milano a venit cu o multitudine de motociclete noi superbe.E foarte greu de făcut un top , mai ales de doar 5 motociclete, de aceea am zis să realizăm această lista bazându-ne pe prima impresie când am văzut motociclea la expozitie.

In primul rând, regina balului, înregistrând cele mai multe voturi din partea vizitatorilor, a fost Ducati Panigale V4. Oarecum logic dacă stăm să ne gândim că salonul are loc în Italia.Lasand la o parte voturile altora și carcotelile noastre, trebuie să recunoaștem că cei din Borgo Panigale au realizat o motocicletă absolut superbă ca design cu niște performanțe impresionante. Cu prețuri care încep la 28600Euro și se termină la 38510euro cu tot cu TVA, motocicletă se poate achiziționa de la Ducati România, fiind gata de livrare începând cu Martie 2018.

O altă motocicletă care ne-a impresionat de la design, la performanțe până chiar și la sloganul ales, este Kawasaki H2SX. Cred că putem să o numit proaspătă încoronată regina a touring-ului sportiv. Producătorul din Akashi a luat toată lumea prin surprindere când a prezentat la standul lor o motocicletă de touring cu motorul supra-alimentat care pe lângă asta împrumută foarte mult și din trăsăturile estetice ale fratelui H2. Noua motocicletă se anunță a fi o experiență senzatională pentru touring, fiind prezentată în echiparea cu side-case-uri gata de drum. Rămâne să vedem câți români sunt dispuși să plătească in jur de 17.000eur.

Gama CB de la Honda, cu principalul atu CB1000R. Dacă ultima încercare a celor de la Honda spre segmentul retro cu CB1100 nu prea a avut mare succes, acum noua interpretare NEO-Clasică cum o numesc ei pare să ai aibă deja mulți adepți, mai ales că look-ul este potențat de un motor ce dezvoltă 143 de cai putere, controlat prin ride-by-wire.Sperăm ca prețul să nu sperie motociclistii din România și să vedem așa ceva pe stradă și la noi.

Husqvarna 401 și 701 cu variantele Svartpilen și Vitpilen sunt două motociclete care după mai bine de 3 ani de la prezentarea conceptului, au văzut lumina zilei la EICMA. Designul se înscrie în tema generală a acestui an pentru segmentul naked, și anume neo-retro look, iar cel puțin varianta de 701 pare să fie creată special să pună probleme Scramblerului de 800 de la Ducati. Ambele motociclete folosesc motoare de la KTM, cel de pe Duke 390 pentru 401 și cel de pe Duke-ul 690 pentru 701. În cazul în care va întrebați ce înseamnă denumirile celor două, ei bine Vitpilen înseamnă „săgeata albă” și este orientată mai spre stradă, iar Svartpilen înseamnă „săgeata neagră” și are trăsături mai mult de scrambler. Deocamdata nu știm exact cand cele două motociclete vor ajunge în țară prin intermediul importatorului KTM și mai ales care va fi pretul, însă cu siguranță sunt două motocilete cu personalitate care ne-au luat ochii la EICMA.

Cum ziceam, este foarte greu să ne rezumăm la doar 5 motociclete așa că vom încerca să înghesuim două motociclete pe lista, chiar 3 🙂 Este vorba de Kawasaki Z900RS cu cele două variante și de noul Ducati Scrambler de 1100.
Astfel Kawasaki intră și ea în lumea designului retro cu Z900RS, o motocicletă care are la baza modelul Z900 care însă pe lângă modificările de design vine și cu niște îmbunătățiri de ordin tehnic că frâne radiale, controlul tracțiunii. Acum din nou, în funcție de prețuri, sperăm să ne întâlnim cu această motocicletă pe stradă, poate întâi parcată pe la cafenele din centru (pare genul acela… 🙂 )
Ducati Scrambler 1100 este versiunea mai mare, mai rafinată și mai ales mai scumpă a Scrambler-ului. Deși la prima vedere poate părea că un Scrambler clasic care a mâncat bine, în realitate motocicletă este una nouă, cu un cadru nou , ce folosește motorul de pe Monster-ul 1100, „ajutat” de o serie finețuri : 3 moduri de mers, traction control, cornering ABS.

Lasă un răspuns

Please disable your adblocker or whitelist this site!