[VIDEO][Turism Moto] Cum a fost la Motorcycle Paradise Andalucia by Love for Ride [Ziua 2/3]
După o primă zi în care KTM-ul 1260 Super-Adventure-S m-a purtat de la nivelul mării la peste 2000m, de la 18 grade cu soare, la 4 grade cu ploaie torențială, a venit rândul Ducati-ului MultiStrada 1260S. Îi spusesem lui Adam dinainte să ajung acolo că vreau să o testez, asta și pentru că mersesem deja în România cu celelalte motociclete disponibile la Motorcycle Paradise.
De data aceasta am hotărât să plec singur. Deși mi-a dat Adam câteva sugestii, am zis să-mi fac eu propriul traseu, în funcție și de ce poze mai văzusem la băieți, făcute în zilele anterioare sosirii mele. Am plecat spre Sierra Nevada să vizitez o peștera. Pe parcus am făcut un mic popas să fac niște poze și am constat cu stupoare că nu mai am telefonul în suportul din bord, deși în intercom auzeam indicațiile gps-ului, repetând același lucru „în 6km faceți la dreapta”. M-a cuprins o panică totală, pentru că aveam toate destinațiile trecute pe telefon și în plus și adresa vilei unde stăteam era tot acolo. Am început să caut telefonul, crezând că a căzut atunci când am ieșit de pe asfalt…după vreo 10 minute, l-am găsit în interiorul carenei motocicletei. Am ajuns la aceea peșteră însă nimic deosebit, era mai mult o scobitura în stanca, așa că am plecat spre a două destinație, un lac de acumulare care văzusem în poze că are o apă azurie.
Pe drum văd un indicator Canaluz…the world’s best kept secret. Mă uit pe harta 10km de drumuri întortocheate înspre Sierra Nevada. Mă duc până acolo, satul nimic wow, în schimb drumul până acolo…de vis.
Mă întorc la traseul stabilit și până la lacul Bermejales combin autostrada și niște drumuri naționale mai circulate. Constat că pe drumurile principale se merge prost, mai prost decât la noi, prind chiar și un accident stupid…o șoferița neatentă se bagă în fața mea în momentul în care depășeam, încearcă o depășire pe interiorul unei curbe strânse la stânga însă iese larg și lovește în lateral duba de marfă pe care o depășea, aproape băgând-o în parapet… Până la lac merg atent, mai ales că drumul nu este cine știe ce, este mai mult o zonă rural-agrară cu multe utilaje agricole, noroi pe asfalt…Deja încep să mă întreb de ce nu am ales un traseu propus de Adam, pentru că este deja trecut de 2pm și drumurile pe care am mers nu se compară deloc cu am văzut cu o zi înainte. Ajung la lac, fac câteva poze și plec în sud spre mare, de dată aceasta pe un drum recomandat de Adam: „fast corners through mountains, then thight corners on the side of the mountain, traffic low…you will love it”.
Și așa este, drumul începe cu viraje largi cu vizibiltate bună, trece din când în când prin mici canioane, după care mă poartă pe marginea muntelui. Deși asfaltul devine mai prost spre final, asta nu este o problema pentru MultiStrada. Încerc să prind apusul în Nerja, o stațiune cunoscută de pe Costa Tropical, însă îmi dau seama că tot oprind să fac poze nu o să ajung. Decid să ajung la plajă fix unde mă scoate drumul din munți, și ajung la Torre del Tesorillo.
De cum opresc un domn trecut de 70 de ani în baston îmi tot dă târcoale, uitându-se admirativ la Ducati. Se apropie și începem să vorbim despre motocicletă. Spaniolă mea se termină când ajungem la date tehnice și el îmi propune să o dăm în franceză…biensur…mille deux cent soixante eS…bicilindre…”MotoJepe”…Quartararo…Îmi spune că și el are o Yamaha Virago, dar nu a mai mers de vreo 10 ani, de când a avut o operație la genunchi. Îi spun că aș vrea să mănânc ceva în zonă, îmi recomandă un restaurant pe plajă. Între timp cât am vorbit s-a dus și mama apusului…e noapte de-a binelea, asa că le dau un mesaj polonezilor să stea liniștiți că m-am luat cu drumul , cu vorba și m-a prins noapte dar totul e în regulă. După ce mănânc în drum spre vilă mă lovește involuntar dorul de țară, văzând un magazin românesc. Este închis bineînțeles, însă trebuie să opresc să fac o poză măcar. După asta bag pe gps adresa vilei și în loc de 4min pe autostrada fac 20min pe un drum întortocheat prin pădure, unde testez din plin cornering lights-urile Ducati-ului.
<< Prima zi in Andaluzia cu KTM 1290 SAS A treia zi – prima dragoste din Andaluzia KTM 1290 SAS >>
Dar mai bine puteți să vedeți aici cum a fost a două zi, iar mai jos găsiți si traseul :